تصاویر جدیدی از Scooby-Doo و Mystery Gang منتشر شد

11 November 2019 - 10:33

اگر فقط یک چیز از هالووینِ بچه‌ها فهمیده باشیم، این است که هیچوقت Scooby-Doo تمامی ندارد! خوشبختانه کسانی که عاشق میستری گنگ هستند، Scooby را برای اولین بار بعد از سال ۲۰۰۴ و Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed می‌بینند و این‌بار او در این انیمیشن بازگشته است. اما بدین معنی نیست این گنگ جلوه جدیدی ندارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر اولین تصاویر مربوط به Scoob را منتشر کرده که انیمیشن جدیدی براساس کارتون دوست‌داشتنی کودکان است و این گنگ با انیمیشن سه بعدی جدیدی بازگشته است. این استودیو خبر ساخت فیلم را در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد و سرانجام بهار آینده راهی سینماها می‌شود.

انیمیشن Scoob! زک افرون (Zac Efron) در نقش فرد، آماندا سیفرید (Amanda Seyfried) در نقش دافن، جینا رودریگز (Gina Rodriguez) در نقش ولما، ویل فورت (Will Forte) در نقش شگی، و فرانک وکر (Frank Welker) در نقش اسکوبی-دو را در اختیار دارد.

این انیمیشن دنیای شخصیت‌های انیمیشنی مانند هانا-باربرا را نشان می‌دهد.‌ کن جونگ (Ken Jeong)، تریسی مورگان (Tracy Morgan)، مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، جیسون ایزاک (Jason Isaacs) و کیرسی سلمونز (Kiersey Clemons) دیگر صداپیشگان این انیمیشن هستند.

انیمیشن Scoob! را تونی سرون (Tony Cervone) کارگردانی کرده که تولید کننده و کارگردان پروژه‌های Hanna-Barbera بوده که قبلا فیلم Scooby-Doo و Kiss: Fock و Roll Mystery را ساخته‌اند. فیلم‌نامه کار را کلی فریمون کریگ (Kelly Freemon Craig) نوشته است.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.