Moon Knight ،She-Hulk و Ms. Marvel پس از سریال‌هایشان در فیلم‌های مارول حضور پیدا خواهند کرد

11 November 2019 - 17:30

دنیای سینمایی مارول بزرگ‌تر از قبل خواهد شد. رئیس Marvel Studios، کوین فایگی (Kevin Feige) در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرد که شخصیت‌هایی که برای اولین بار صاحب مجموعه‌ی اختصاصی خود در Disney+ می‌شوند (مانند مون نایت، میس مارول و شی-هالک) پس از سریال‌های خود در فیلم‌های MCU حضور پیدا خواهند کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فایگی در صحبتی با هالیوود ریپورتر تأیید کرد که آن سه شخصیت پس از سریال‌هایشان در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول که تنها در سینما اکران خواهند شد، ظاهر خواهند شد. این تهیه‌کننده اعلام کرد:

بعضی شخصیت‌هایی که اعلام کرده‌ایم مانند شی-هالک، میس مارول و مون نایت را برای اولین بار در Disney+ خواهید دید و پس‌ازآن به فیلم‌ها راه پیدا خواهند کرد اما اکنون در حال سبک‌سنگین کردن وضعیت MCU و مشخص کردن برنامه‌ی آینده‌اش هستیم.

پیش از آنکه او این تلاقی و حضور شخصیت‌های سرویس استریم دیزنی در فیلم‌ها را تأیید کند، باری دیگر بر واحد و مرتبط بودن دنیای این شخصیت‌ها را تأکید کرد. فایگی گفت:

از ابتدا هم مشخص بود که دنیای سینمایی مارول برای کامل بودن حلقه‌اش شامل سینما و  Disney+ می‌شود. وقتی به USC می‌رفتم، نامش مدرسه‌ی فیلم و تلویزیون USC بود و اکنون نامش مدرسه‌ی هنرهای سینمایی USC است، این به خاطر تلاقی هنرهای سینمایی [در سینما و تلویزیون] است.

او اضافه کرد:

ما قطعاً در سطح هنری سینما تولیدات را برای Disney+ انجام می‌دهیم. The Falcon and The Winter Solider اکنون در حال فیلم‌برداری است و همین دیروز از سر صحنه‌ی WandaVision که آن‌هم در حال فیلم‌برداری است، برگشتم. همه‌ی آن شخصیت‌ها در مجموعه‌های خود دستخوش تغییرات هیجان‌انگیزی خواهند شد و بعد مجدداً در فیلم‌ها حضور خواهند کرد. بنابراین آن‌ها مدام در حال رفت‌وبرگشت از سریال‌ها به فیلم‌ها برعکس خواهند بود.

همه‌ی سه مجموعه‌ی در حال حاضر دارای سرپرست نویسندگان در اتاق نویسندگان خود هستند. جرمی اسلیتر (Jeremy Slater) و جسیکا گائو (Jessica Gao) آخرین نویسندگانی بودند که به این مجموعه‌ها اضافه شدند. Moon Knight ،Ms. Marvel و She-Hulk هنوز تاریخ پخش دقیقی دریافت نکرده‌اند.

دیگر پروژه‌های پیشِ روی مارول استودیوز را Black Widow در تاریخ ۱ مه ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)، The Falcon and The Winter Soldier در پاییز ۲۰۲۰، The Eternals در ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹)، Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹)، WandaVision و Loki در بهار ۲۰۲۱، Spider-Man 3 در ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰)، What If…? در تابستان ۲۰۲۱، Hawkeye در پاییز ۲۰۲۱، Thor: Love and Thunder در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) و Black Panther 2 در ۶ مه ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) را تشکیل می‌دهند. فیلم‌های Ant-Man 3 و Blade نیز علی‌رغم تأیید شدن هنوز تاریخ اکران مشخصی را دریافت نکرده‌اند.

منبع: Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.