باکس‌آفیس هفتگی: Midway پدیده این هفته

11 November 2019 - 16:49

آخر این هفته را در حالی آغاز می‌کنیم که پیش‌بینی کرده بودیم ده فیلم برتر، حدود ۱۱۰ میلیون دلار بفروشند درحالیکه مشخص شد ده فیلم اول کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار فروختند و Midway محصول لاینزگیت برخلاف انتظارات فیلم اول شد و Doctor Sleep محصول برادران وارنر در رده دوم قرار گرفت و کمتر از حد انتظار ظاهر شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Playing with Fire محصول پارامونت به Midway پیوست و فراتر از انتظار ظاهر شد درحالیکه Last Christmas محصول یونیورسال پایین‌تر از Mojo قرار گرفت.

فیلم Midway محصول لاینزگیت، با فروش ۱۷.۵ میلیون دلاری خود در ۳۲۴۲ سینما، فراتر از انتظارات ظاهر شد. این فیلم امتیاز A سینمااسکور را روز افتتاحیه دریافت کرد و انتظار می‌رود فردا عملکرد بهتری داشته باشد و ظرف ۴ روز ۲۰ میلیون دلار بفروشد. در کل، مخاطبین افتتاحیه ۶۰ درصد مرد و ۸۷ درصد ۲۵ ساله و بالاتر بودند.

فیلم Doctor Sleep محصول برادران وارنر، در رده دوم قرار گرفته که انتظار می‌رفت این هفته حداقل ۲۵ میلیون دلار بفروشد، اما فقط ۱۴.۱‌میلیون دلار در ۳۸۵۵ میلیون دلار فروخت. این فیلم امتیاز +B سینمااسکور روز افتتاحیه دریافت کرد. مخاطبین این فیلم ۵۷ درصد مرد و ۷۴ درصد ۲۵ ساله و بالاتر بودند. در مقایسه با Pet Sematary، که اوایل امسال ۲۴.۵ میلیون دلار فروخت، این فیلم مخاطب بزرگتری داشت که بیشتر مرد بودند.

این فیلم در بازار بین‌المللی، در ۶۸ سینما نشان داده شد و ۱۳ میلیون دلار فروخت و به مجموع فروش ۲۰ میلیون دلار دست یافت. این هفته، این فیلم در روسیه اکران شد و ۲ میلیون دلار فروخت و بعد از آن مکزیک ۱.۵ میلیون دلار و برزیل ۵۷۷ هزار دلار فروختند. این فیلم هفته آینده در آلمان و ۲۹ نوامبر در ژاپن اکران می‌شود.

فیلم Playing with Fire پارامونت در رده سوم قرار گرفته و ۱۲.۸ میلیون دلار فروخت و فراتر از انتظارات ظاهر شد. این فیلم امتیاز +B سینمااسکور را روز افتتاحیه دریافت کرد. مخاطبین این فیلم ۵۱ درصد مرد بودند. در بازار بین‌المللی این فیلم در ۱۰ سینما به نمایش درآمد و ۲.۵ میلیون دلار فروخت که ۱.۱ میلیون دلار آن برای مکزیک است.

اکران‌های هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران Ford v Ferrari محصول فاکس در ۳۵۰۰ سینما هستیم و سونی اقتباس جدید خود، Charlie’s Angels را در بیش از ۳۳۰۰ سینما اکران می‌کند و The Good Liar محصول نیولاین در بیش از ۲۵۰۰ سینما اکران خواهد شد.

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.