چرا در تریلر Logan از موسیقی Johnny Cash استفاده شد؟

25 October 2016 - 22:20

خشونت زیادی در تریلر وجود داشت و در آن لوگان پیر را دیدیم که می‌خواست به آخرین نبرد خود برود. کارگردان فیلم، جیمز منگلد (James Mangold)، دیگر نمی‌توانست فضاسازی تاریک‌تری انجام بدهد و آهنگ Hurt (کاور جانی کش) همه چیزی بود که تیزر احتیاج داشت تا همه طرفداران را برای این فیلم متفاوت و منحصربه‌فرد جذب کند. منگلد در مصاحبه طولانی‌اش با امپایر به طور کامل در مورد تریلر و لحظه‌های حساس آن توضیح داد. منگلد در مورد هدفش برای استفاده از آهنگ Hurt گفت که خواننده بزرگ آمریکا یعنی جانی کش (Johnny Cash) یک سال قبل از مرگش آن را ضبط کرد.

او توضیح داد:

قطعاً من رابطه و علاقه خاصی به جانی کش و لحن و معنای موسیقی‌های او دارم. اما هدف واقعی در این تصمیم‌ها (لحن کلی تریلر) این بود که راه خودمان را قاطعانه از دیگر فیلم‌های ابرقهرمانانه جدا کنیم. فکر می‌کنم که قرار است یک فیلم متفاوت ارائه دهیم و می‌خواهیم مطمئن شویم که مخاطب هم متوجه این هدف می‌شود. بعضی وقت‌ها با اینکه فیلمی متفاوت است، استودیو تلاش می‌کند در تبلیغات آن را مثل همه فیلم‌های دیگر جلوه دهد [تا فروشش تضمین شود] اما موسیقی Cash ما را از آهنگ کوبنده و ارکستری و حماسیِ معمول این‌گونه فیلم‌ها جدا می‌کند.

لوگان و ولورین همیشه شخصیتی سرکش بوده است و حال به نظر می‌رسد که لحن فیلم جدید شخصیت او را درخشنده‌تر خواهد کرد. این یک لوگان زخم‌خورده و خسته است که مجبور می‌شود باری دیگر به نبرد برود. بسیاری در شبکه‌های اجتماعی لحن و حالت این فیلم را با بازی محبوب و شناخته شده The Last of Us مقایسه کردند و بااینکه این فیلم ابرقهرمانانه است، از نظر بار احساسی می‌توانید انتظار بسیار بیشتری از آن داشته باشید.

برای تماشای تریلر این فیلم به اینجا مراجعه کنید. نظر شما در مورد فیلم جدید چیست؟ آیا Logan می‌تواند با ساختارشکنی انقلابی خود به یک فیلم ابرقهرمانانه متفاوت و بیادماندنی تبدیل شود؟

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    تریلر ردبندش رو هم مى شه بگذارید فکر کنم. فقط یه نما اضافه. اره که البته خیلى خشنه.