حضور بازیگر تازه‌کار جیمی لاوسون در The Batman ساخته مت ریوز

12 November 2019 - 18:30

به گزارش سایت خبری کولایدر (Collider)، فارغ‌التحصیل اخیر مؤسسه جولیارد (Julliard): جیمی لاوسون (Jayme Lawson) با انتخاب شدن برای ایفای یک نقش کلیدی اعلام نشده در فیلم دی سی مورد انتظار The Batman (بتمن)، به کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves)، نخستین پروژه اصلی هالیوودی اش را به دست آورده است. لاوسون در طول تحصیل در مؤسسه جولیارد، در نقش اول فیلم‌های بسیاری از این مؤسسه مثل Hamlet (هملت) و Romeo and Juliet (رومئو و ژولیت) بازی کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

لاوسون به تیمی از بازیگران درجه یک ملحق می‌شود که عبارت‌اند از: رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش شوالیه تاریکی، زوئی کراویتز (Zoe Kravitz) در نقش سلینا کایل/کت‌وومن، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش کمیسر گوردون، پل دینو (Paul Dano) در نقش ریدلر؛ و نهایتاً کالین فارل (Colin Farrell) و اندی سرکیس (Andy Serkis) که در حال مذاکره هستند تا به‌ترتیب در نقش‌های پنگوئن و آلفرد پنی ورث در فیلم ظاهر شوند.

داستان فیلم ریوز، به عنوان یک پروژه کاراکتر-محور توصیف شده است که بر تجارب بتمن به عنوان برجسته‌ترین کارگاه جهان تمرکز می‌کند. این فیلم‌ساز هم‌چنین گفته است که انتظار یک “گروه شرور” از شخصیت‌های منفی را نیز در فیلم خواهیم داشت.

ریوز این فیلم، محصول کمپانی Warner Bros. Pictures، را بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته خودش و متسون تاملین (Mattson Tomlin) کارگردانی می‌کند. او به همراه دیلان کلارک (Dylan Clark) از تهیه‌کنندگان این پروژه نیز می‌باشد. مایکل ای. اوسلان (Michael E. Uslan) نیز تهیه‌کننده اجرایی فیلم است.

فیلم The Batman در ژانویه ۲۰۲۰ در انگلستان وارد فاز تولید می‌شود. و قرار است که در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ نیز اکران گردد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.