پارامونت حقوق فیلم Babylon به کارگردانی دیمین شزل و با بازی اما استون را به‌دست آورد

12 November 2019 - 20:00

به نقل از Deadline، درام Babylon به کارگردانی دیمین شزل (Damien Chazelle) توسط Paramount Pictures ساخته خواهد شد. این فیلم همکاری مجددی میان این کارگردان و نویسنده‌ی برنده‌ی اسکار با ستاره‌ی فیلم La La Land اما استون (Emma Stone) خواهد بود. برد پیت (Brad Pitt) در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در توصیف Babylon آمده است که این عنوان اثری جاه‌طلبانه از کارگردان مذکور با بودجه‌ای قابل‌توجه خواهد بود. پیش‌تر کمپانی Lionsgate نزدیک‌ترین گزینه برای به‌دست آوردن حقوق این فیلم بود، اما Paramount با ورود خود مناظره را برنده شد و حقوق فیلم را به‌دست آورد.

پارامونت این فیلم مورد انتظار را روز کریسمس سال ۲۰۲۱ به‌صورت محدود و ۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۷ دی ۱۴۰۰) به‌صورت جهانی اکران خواهد کرد.

شزل که بر روی آثاری ازجمله فیلم Cloverfield Lane10، فیلم Whiplash، فیلم First Man و فیلم The Last Exorcism Part II کارکرده است، این فیلم را نویسندگی و کارگردانی خواهد کرد. اولیویا همیلتون (Olivia Hamilton)، مت پلاف (Matt Plouffe) و مارک پلت (Marc Platt) تهیه‌کنندگان این اثر خواهند بود. گزارش‌ها حاکی از آن است که این پروژه، آن موزیکالی نیست که شایعه شده بود شزل در حال نوشتنش است.

استون اخیراً در آثاری ازجمله سریال Netflix بانام Maniac و فیلم The Favourite حضورداشته است. دنباله‌ی اکشن کمدی ترسناک Zombieland: Double Tap، انیمیشن The Croods 2، لایو-اکشن Cruella و کمدی ترسناک The Menu با نقش‌آفرینی رالف فاینز (Ralph Fiennes) پروژه‌های پیشِ روی این بازیگر را تشکیل می‌دهند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.