پل توماس اندرسون برای فیلم جدیدش به دره‌ی سن فرناندو و دهه‌ی ۱۹۷۰ سفر می‌کند

12 November 2019 - 20:30

پل توماس اندرسون (Paul Thomas Anderson) پس از ساخت فیلم رشته‌ی خیال (Phantom Thread) در سال ۲۰۱۷ تا به حال کار جدیدی نداشته است، اما به نظر می‌رسد وی برای پروژه‌ی جدید خود آماده می‌شود. به گزارش سایت خبری THR کارگردان فیلم شب‌های بوگی (Boogie Nights) برای ساخت فیلم جدیدش که هنوز نام آن مشخص نیست، به دهه‌ی ۷۰ و دره‌ی سن فرناندو باز‌ می‌گردد. این فیلم روی دانش آموزی دبیرستانی تمرکز دارد که بازیگر کودک موفقی می‌شود. THR اعلام کرده این پروژه شامل نقش‌های بسیاری است و می‌تواند داستان‌های جذابی برای گفتن داشته باشد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

نکته‌ی جالب این پروژه شباهت آن به کارهای قبلی اندرسون مانند خباثت ذاتی (Inherent Vice) یا رشته‌ی خیال (Phantom Thread) است که هردو کاملاً غیرمنتظره بوده‌اند. مشخضاً اندرسون کارگردانی نیست که کارهای تکراری انجام دهد علیرغم اینکه می توان شباهت‌های زیادی در فیلم‌های او یافت. اما نکته‌ی جالب توجه بازگشت او به دهه ۱۹۷۰ و استفاده از تقاطع داستانی مانند فیلم مگنولیا (Mgnolia) است. مگنولیا همچنین ستاره‌ی کودکی داشت که این کودک نابغه مانند دان اسمیت (Don Smith) در فیلم کودکان چه می‌دانند (What Do Kids Know) نقش‌آفرینی کرده است. این فیلم هم مانند فیلم شب‌های بوگی، مگنولیا و عشق مست (Punch Drunk Love) در دره‌ی سن فرناندو فیلمبرداری می‌شود. دره‌ی سن فرناندو جایی است که اندرسون در آن بزرگ شده است.

هنوز اطلاعاتی راجع به بازیگران این فیلم منتشر نشده است. گفتنی است دیدن بازیگری کودک در فیلم اندرسون بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. انتظار می‌رود فیلمبرداری این اثر در فوریه ۲۰۲۰ آعاز شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.