دیزنی پلاس کانسپت آرت‌های جدیدی از سریال‌های مارول منتشر کرد

13 November 2019 - 14:30

پس از حواشی زیاد بالاخره از سرویس استریم دیزنی پلاس رونمایی شد و بسیاری از طرفداران از دیدن محتواهای نوستالژیک این سرویس خوشحال شدند. بخش مهمی از محتواهای دیزنی پلاس را سریال‌های لایو اکشن جدید مارول تشکیل می‌دهند که نقش مهمی هم در آینده دنیای سینمایی مارول خواهند داشت. حالا این سرویس استریم کانسپت آرت‌های جدیدی از سریال‌های مارولی Hawkeye «هاکای» و The Falcon and The Winter Soldier «فالکون و سرباز زمستان» منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این تصاویر در یک مستند به نام Marvel Studios: Expanding the Universe «استودیوی مارول: گسترش دنیا» منتشر شدند که طی آن بازیگران به تبلیغ سریال‌های جدید خودشان پرداختند. در تصاویر منتشر شده از The Falcon and The Winter Soldier شاهد نگاه اولیه به شخصیت‌های اصلی با بازی آنتونی مکی (Anthony Mackie) و سباستین استن (Sebastian Stan) و شخصیت‌های مکمل شارون کارتر با بازی امیلی ون‌کمپ (Emily VanCamp) و هلموت زیمو با بازی دنیل برول (Daniel Brühl) هستیم. در تصویر آخر این سریال هم وایت راسل (Wyatt Russell) را در نقش مامور آمریکایی می‌بینیم.

در تصاویر سریال Hawkeye شخصیت اصلی با بازی جرمی رنر (Jeremy Renner) را می‌بینیم که تیروکمان به دست دارد. در این تصاویر همچنین شاهد ظاهر شخصیت کیت بیشاپ هستیم که هنوز بازیگری برای آن انتخاب نشده است. رنر گفته هاکای طی انتخاب بیشاپ به عنوان جانشین خودش متوجه می‌شود کیت توانایی بهتری نسبت به کلینت دارد، پس تماشای روابط بین این دو شخصیت خیلی جذاب خواهد بود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.