جونا هاور کینگ به فیلم پری دریایی کوچولو پیوست

13 November 2019 - 20:30

به گزارش سایت خبری Collider در ماه‌های گذشته خبرهایی مبنی بر تلاش جونا هاور کینگ (Jonah Hauer-King) برای به دست آوردن نقش پرنس اریک در فیلم پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid) شنیده می‌شد. حال به نظر می‌رسد این خبرها حقیقت پیدا کرده و جونا موفق شده است این نقش را بدست آورد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

هاور کینگ همراه با کامرون کاف (Cameron Cuffe) بازیگر فیلم کریپتون (Krypton) در ماه سپتامبر گذشته برای این نقش تست داده‌ بود. خبرهای پیوستن هاور کینگ زمانی ایجاد شد که هری استایلز (Harry Styles) نقش معشوق اریل را در ماه جولای رد کرد.

گفتنی است هالی بییلی (Halle Bailey) در نقش اریل، ملیسا مک کارتی (Melissa McCarthy) در نقش اورسلا، آکوافینا (Awkwafina) در نقش اسکاتل و جیکوب ترمبلی (Jacob Tremblay) در نقش فلاندر بازیگران این فیلم هستند. خاویر باردم (Javier Bardem) درحال رایزنی برای نقش شاه تریتون است. مارشال و جان دلوکا (Marshall, John DeLuca)، مارک پلات (Marc Platt) و لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. در این فیلم موسیقی‌های به یاد ماندنی انیمیشن پری دریایی از آلن منکن (Alan Menken) و هاوارد اشمن (Howard Ashman) در کنار موسیقی‌های جدید از منکن با شعرهای میراندا حضور دارند. تابستان گذشته بازسازی لایو اکشن انیمیشن علاء الدین (Aladdin) که مانند پری دریایی کوچولو انیمیشنی در دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ بود  ۱٫۰۵ میلیارد دلار برای دیزنی در باکس‌آفیس جهانی درآمد داشته است.

هاور کینگ پیش از این در فیلم‌های آهنگ نام‌ها (The Song of Names) که در ماه سپتامبر گذشته و در TIFF پخش جهانی شد، راه بازگشت یک سگ به خانه (A Dog’s Way Home) و آخرین عکس (The Last Photograph) ساخته‌ی دنی هیوستون (Danny Huston) و مینی سریال زنان کوچک (Little Women) در سال ۲۰۱۷ نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.