جردنا بروستر به جافری دین مورگان در فیلم Shrine پیوست

13 November 2019 - 21:30

به گزارش سایت خبری Deadline جردنا بروستر (Jordana Brewster) ستاره‌ی فرنچایز سریع و خشن (Fast & Furious) در نقش مقابل جافری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) در فیلم اقتباسی از رمان ترسناک جیمز هاربرت (James Herbert) در سال ۱۹۸۳ با نام معبد (Shrine) ساخته‎‎‌ی استودیو Screen Gems قرار می‌گیرد. ایوان اسپیلوتوپولوس (Evan Spiliotopoulos) کارگردان این فیلم با فیلمنامه‌ی نوشته‌ی خودش است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم در رابطه با خبرنگاری بی اعتبار است که مجموعه‌ای از معجزه‌ها را در شهری کوچک به نام New England می‌یابد و از آنها برای اعتبار بخشیدن و نجات خود استفاده می‌کند اما نمی‌داند که این معجزه‌ها ممکن است ریشه‌ی تاریکتری داشته باشند.

سم رایمی (Sam Raimi) و راب تپرت (Rob Tapert) در کنار اسپیلوتوپولوس تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. رومل آدام (Romel Adam) از طرف کمپانی GhostHouse و اسکات استراس (Scott Strauss) و مایکل بیتار (Michael Bitar) از طرف کمپانی ScreenGems ناظر ساخت هستند.

بروستر برای بازی در نقش میا، نقشی که از ابتدا با آن به فرنچایز سریع و خشن وارد شده، به فیلم سریع و خشن ۹ کمپانی Universal پیوسته است. او همچنین به همراه بریتنی اسنو (Brittany Snow) و سم ریچاردسون (Sam Richardson) در فیلم بیلی و دارلا (Bailey & Darla) نقش‌آفرینی می‌کند. او توسط کمپانی های CAA ،Principal Entertainment LA و Jackoway Austen Tyerman Wertheimer حمایت می‌شود.

گفتنی است ساخت این فیلم در ماه فوریه آغاز می‌شود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.