نتفلیکس سریال The Witcher را برای فصل دوم تمدید کرد

13 November 2019 - 22:30

فصل اول سریال The Witcher «ویچر» تا ۵ هفته دیگر پخش نخواهد شد، اما نتفلیکس خیلی به این سریال فانتزی خودش امیدوار است. این سرویس استریم سریال مورد انتظار The Witcher را قبل از پخش فصل اول برای فصل دوم تمدید کرد. فصل دوم این سریال در سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این سریال داستان گرالت اهل ریویا با بازی هنری کویل (Henry Cavill) را روایت می‌کند که حین مبارزه با هیولاها با جادوگری قدرتمند و شاهزاده‌ای جوان آشنا می‌شود و این سه ماجراهای جالبی را در کنار هم پشت سر می‌گذارند.

نتفلیکس چند هفته پیش تریلر کاملی از فصل اول سریال منتشر کرد. کاملا منطقی است چرا نتفلیکس این‌قدر روی The Witcher سرمایه‌گذاری کرده چون این سریال احتمالا در آینده به Game of Thrones «بازی تاج و تخت» جدید تبدیل شود. به هر حال طرفداران باید با خیال راحت تماشای سریال را شروع کنند چون سفارش ساخت فصل دوم آن هم داده شده است.

دیگر بازیگران این سریال آنیا شالوترا (Anya Chalotra)، فریا آلن (Freya Allan)، جودی می (Jodhi May)، آدام لوای (Adam Levy)، میمی اندوینی (Mimi Ndiweni)، تریکا ویلسون رید (Therica Wilson-Read)، اما اپلتون (Emma Appleton)، جوئی بیتی (Joey Batey)، لارس میکلسن (Lars Mikkelsen) و آنا شیفر (Anna Shaffer) هستند.

فصل اول سریال The Witcher در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) پخش خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.