قسمتی ویژه از سریال Friends با حضور بازیگران اصلی ساخته خواهد شد

13 November 2019 - 23:00

پس از چندین سال حضور در برنامه‌های تلویزیونی و یک سلفی که رکوردهای اینستاگرام را جابجا کرد، بازیگران سریال Friends «دوستان» بالاخره در یک اپیزود ویژه تلویزیونی دوباره با یکدیگر همبازی خواهند شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جنیفر انیستون که آن سلفی معروف را با حضور همبازیان سابق خودش در اینستاگرام منتشر کرد، طی حضور در برنامه الن درباره این پروژه صحبت کرد. در حالی که او تاکید داشت قرار نیست ریبوت Friends ساخته شود، اما افشا کرد یک اپیزود ویژه با حضور بازیگران سابق در دست توسعه است.

مذاکراتی برای ساخت اپیزودی ویژه با حضور تمام بازیگران اصلی صورت گرفته که از سرویس استریم HBO Max پخش خواهد شد. این اپیزود ویژه که هنوز در مراحل اولیه قرار دارد به پخش مجدد Friends در سرویس HBO Max کمک خواهد کرد. این استریم به تازگی ۴۲۵ میلیون دلار برای خرید حقوق این سریال محبوب پرداخت کرده که طی چند سال گذشته یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های نتفلیکس بود.

محبوبیت سریال Friends همچنان ۱۵ سال پس از پایان پخش آن ادامه دارد. سلفی انیستون در کنار کورتنی کاکس (Courteney Cox)، لیزا کودرو (Lisa Kudrow)، مت له بلانک (Matt LeBlanc)، متیو پری (Matthew Perry) و دیوید شویمر (David Schwimmer) که رکورد سریع‌ترین زمان رسیدن فالورهای یک شخص در اینستاگرام به یک میلیون نفر را برای او شکست کاملا نشانگر همین نکته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.