اولین تصاویر سریال انیمیشنی ?What If محصول مارول منتشر شدند

13 November 2019 - 23:30

از مدتی پیش خبرهای زیادی درباره سریال انیمیشنی ?What If «چه می‌شد اگر؟» محصول مارول منتشر شده بود، اما به لطف مستندی جدید که از دیزنی پلاس پخش شد بالاخره اولین تصاویر رسمی این سریال منتشر شدند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

داستان این سریال از این قرار است که اگر شرایط در دنیای سینمایی مارول به شکل دیگری رقم می‌خورد چه اتفاقی می‌افتاد: چه می‌شد اگر پگی کارتر سرم ابرسرباز را به جای استیو راجرز تزریق می‌کرد؟ چه می‌شد اگر کاپیتان آمریکا به یک زامبی تبدیل شده و باکی بارنز باید با آن می‌جنگید؟ چه می‌شد اگر تچالا به استارلرد تبدیل می‌شد؟

در مورد تصاویر باید گفت سازندگان کاملا محدودیت‌های دنیای سینمایی مارول را کنار گذاشته‌اند. با اینکه این‌ها فقط تصاویری از سریال هستند اما به شدت منتظریم پگی کارتر را به عنوان کاپیتان کارتر یا کاپیتان بریتانیا در حال مبارزه با نازی‌ها ببینیم. در حالی که قرار نیست شاهد داستانی لایو اکشن از کامیک Marvel’s Zombies «زامبی‌های مارول» باشیم، اما تماشای تبدیل شدن کاپیتان آمریکا به یک زامبی خیلی جالب خواهد بود. در مورد تبدیل تچالا به استارلرد هم همین تصویر برای هیجان‌زده کردن طرفداران کافی است.

نکته‌ای که درباره این سریال نباید فراموش کرد این است که جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش واچر روایت آن را برعهده خواهد داشت.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.