تصاویر شخصیت جسی کوئیک از قسمت جدید The Flash منتشر شد

25 October 2016 - 23:59

در جریانات دو فصل ابتدایی سریال The Flash و از آن زمان که بری آلن بر اثر انفجار دستگاه شتاب دهنده ذرات، تحت اثر ماده سیاه قرار گرفت، سریال در کنار قهرمان اصلی خود، شخصیت‌های اسپیدستر دیگری را نیز معرفی کرده‌است. با این وجود، اکثر این شخصیت‌ها از جمله Reverse-Flash، زوم و یک شرور در دنیای دیگر، دشمنان بری بوده‌اند. به نظر این موضوع با معرفی شخصیت‌های جسی ولز و والی وست که هر دو تحت اثر ماده سیاه قرار گرفتند، در فصل دوم تغییر کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

حال، به لطف اتفاقات Flashpoint والی در قامت شخصیت کید فلش در دوره زمانی جایگزین در ابتدای فصل سوم قرار گرفته‌است. و اخیرا نیز در آخرین اپیزود سریال، جسی را دیدیم که در دوره زمانی حضورش در زمین ۲ قدرت‌های اسپیدستری به دست آورده‌است. اگرچه هری با ایده تبدیل شدن او در قسمت Magenta به یک قهرمان مخالف بود ولی در نهایت قدرت‌های او را پذیرفت و با هدیه دادن یک لباس قدرتمند به او، بستر را برای معرفی جسی در قالب جسی کوئیک در قسمت بعدی فراهم کرد.

در تصاویر جدید منتشر شده توسط The CW از قسمت بعدی سریال با عنوان The New Rogues، از لباس کامل شخصیت جسی کوئیک رونمایی شد. به نظر می‌رسد این لباس تلفیقی از لباس کاراکتر او در نسخه کامیک New 52 و استایل اختصاصی سریال برای اسپیدسترهایش باشد. در زیر می‌توانید این تصاویررا مشاهده کنید:

the-flash-jesse-quick-suit-violett-beane

the-flash-jesse-quick-suit-new-rogues

the-flash-jesse-quick-suit-barry-allen

the-flash-jesse-quick-new-rogues

قبل از انتشار این تصاویر تعدادی از طرفداران موفق شده بودند در صحنه فیلم‌برداری قسمت Magenta شخصیت جسی را در لباس مخصوص خود ببینند که از همان زمان شایعه حضور او در قالب جسی کوئیک قدرت بیشتری گرفت. در اپیزود پیش رو، جسی را در لباس مخصوص خود خواهیم دید که در کنار بری با او همکاری خواهد داشت. با این وجود، با بازگشت Captain Cold به شهر و ابرانسانی دیگر به نام «ارباب آینه‌ها»، این دو باید در کار خود بیش از پیش جدی باشند.

البته برای طرفدارانی که انتظار داشتند لباس مخصوص جسی کوئیک همانند کامیک‌ها، رنگ‌های بیشتری داشته باشد باید گفت که به نظر The Flash مسیری یکنواخت و غمگین کننده را در این موضوع پیش رو گرفته‌است. البته باید به این موضوع توجه کنیم که لباس این شخصیت باید در توازن با دیگر اسپیدسترهای این سریال باشد، در غیر این صورت، ناهماهنگی بصری به وجود آمده، می‌توانست خبری بدتر باشد.

قسمت جدید The Flash امروز از شبکه The CW پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.