پیوستن الکساندر اسکارشگورد و چندین کمپانی به Passing نخستین فیلم ربکا هال

14 November 2019 - 14:30

الکساندر اسکارشگورد (Alexander Skarsgard) به تسا تامپسون (Tessa Thompson)، روث نگا (Ruth Negga)، و آندره هالند (Andre Holland) در فیلم Passing (عبور)، نخستین فیلم سینمایی ربکا هال (Rebecca Hall)، ملحق شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌برداری این فیلم درام مورد انتظار در نیویورک در حال انجام است. فیلم‌نامه این فیلم را هال به اقتباس از رمانی (درمورد رنسانس هارلم) به همین نام نوشته نلا لارسن (Nella Larsen) به رشته تحریر درآورده است، و داستان آن در مورد دو زن آفریقایی-آمریکایی است، که هریک می‌توانند سفیدپوست شوند، اما انتخاب می‌کنند که در هارلم سال ۱۹۲۸ هم‌چنان سیاه‌پوست بمانند و زندگی را ادامه دهند.

نینا یانگ بونگیووی (Nina Yang Bongiovi) و فارست وایتیکر (Forest Whitaker) (از طرف کمپانی Significant Production)، مارگوت هند (Margot Hand) (از طرف کمپانی Picture Films)، و ربکا هال (از طرف کمپانی Flat Five Productions) با حمایت کمپانی‌های Film 4،و AUM Creative، و XRM Media، و Gamechanger Films، و TGCK Partners، و Sweet Tomato Films از تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. فروش جهانی فیلم هم بر عهده کمپانی Endeavor Content می‌باشد.

هال قبلا راجع به این پروژه چنین گفته است،

“کتاب Passing اثر نلا لارسن یک کتاب حیرت‌انگیز در مورد دو زن است که نه‌تنها با معنا و مفهوم سیاه‌پوست بودن در آمریکای ۱۹۲۹ درگیر هستند، بلکه با قراردادهای جنسیتی، ادای وظایف زنانگی، برقراری رسم ازدواج، مسئولیت‌های مادری، و چگونگی تلاقی تمام این نیروها با یکدیگر نیز درگیر هستند. من زمانی به این رمان برخوردم که داشتم تلاش می‌کردم تا خلاقانه بخشی از تاریخچه خانواده خودم را دریابم، و از معمایی که در مورد پدربزرگ دونژادی از طرف مادر آمریکایی ام وجود داشت، نیز سر درآورم. تاحدودی، ساختن این فیلم هم در جهت فهمیدن آن تاریخچه است، که درواقع هرگز هم چیزی از آن دستگیرم نشد. “

اسکارشگورد، که در سال ۲۰۱۷ به خاطر ایفای نقش پری در Big Little Lies (دروغ‌های بزرگ کوچک) از شبکه HBO برنده جایزه امی و گلدن گلوب شد، در حال حاضر مشغول بازی در On Becoming A God In Central Florida (در جریان خدا شدن در فلوریدای مرکزی) از شبکه Showtime و The Kill Team (تیم کشتن) از شبکه A24 است. وی اخیراً نیز پروژه Godzilla vs. Kong (گودزیلا در برابر کونگ) محصول Legendary را نیز به پایان رسانده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.