فیلم The Batman: حضور اندی سرکیس در نقش آلفرد تایید شد

14 November 2019 - 15:00

مت ریوز (Matt Reeves) کارگردان فیلم مورد انتظار The Batman «بتمن» رسما اعلام کرد اندی سرکیس (Andy Serkis) در این فیلم نقش آلفرد پنی‌ورث را بازی خواهد کرد. هفته گذشته به اطلاع شما رسانده بودیم سرکیس در حال مذاکره برای بازی در این نقش است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سرکیس به گروه بازیگرانی پرستاره اضافه می‌شود که هیجان ما برای این فیلم کامیک بوکی را به شدت بالا برده است. رابرت پتینسون (Robert Pattinson) که یا او را با سری Twilight «گرگ و میش» می‌شناسید یا چند فیلم مستقل خیلی خوب چند سال اخیر، نقش بروس وین/بتمن را در این فیلم بازی خواهد کرد. حضور جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش کمیسر گوردون هم به تازگی تایید شده است. ریدلر با بازی پل دینو (Paul Dano)، کت‌وو‌من با بازی زوئی کراویتز (Zoe Kravitz) و پنگوئن شاید با بازی کالین فارل (Colin Farrell) سه دشمن اصلی بتمن در فیلم هستند. به تازگی بازیگر تازه‌کار جیمی لاوسون (Jayme Lawson) در نقش نامزد انتخاباتی شهر گاتهام به این فیلم اضافه شده است.

اگرچه هنوز جزئیاتی از داستان فیلم مشخص نیست، اما ریوز گفته فیلمش یک داستان نوآر است و بیشتر روی مهارت‌های کارآگاهی بتمن تمرکز خواهد کرد.

فیلم The Batman در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.