کمپانی اچ بی او مکس و ساخت یک سریال آنتولوژی اقتباسی جدید به نام Point Horror

14 November 2019 - 16:00

به گزارش سایت خبری ورایتی (Variety)، کمپانی HBO Max در حال ساختن یک سریال آنتولوژی جدید تحت عنوان Point Horror براساس سری کتاب‌های آموزشی (Scholastic) است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال ترس‌های نوجوانی را نشان می‌دهد، و هر قسمت سریال از یکی از کتاب‌های این مجموعه الهام می‌گیرد. این سریال برای مخاطبان امروزی ساخته شده است اما نگاه حسرت باری به دهه ۱۹۹۰ نیز در آن احساس می‌شود.

جون ام. چو (Jon M. Chu) کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است. نویسنده معروف: آر. ال. استاین (R. ل. Stine) نیز در کنار یوون ام. برنارد (Yvonne M. Bernard) از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر این پروژه هستند. این پروژه محصول کمپانی‌های Picturestart و Lionstage Television است. ریان لیندنبرگ (Ryan Lindenberg) از طرف کمپانی Picturestart ناظر بر پروژه خواهد بود.

پس از اقتباس‌های تلویزیونی بسیاری مثل Goosebumps (مورمور)، The Nightmare Room (اتاق کابوس)، و Eye Candy (آب‌نبات چشمی)، و همین‌طور فیلم Goosebumps، محصول ۲۰۱۵ با بازی جک بلک (Jack Black)؛ از سری کتاب‌های Fear Street اثر استاین نیز فیلمهای سینمایی بسیاری در حال اقتباس می‌باشد.

کمپانی Lionstage TV هم‌چنین در حال ساخت سریال دنباله Weeds (علف) و همین‌طور یک سریال اقتباسی به نام Blindspotting (نقطه کور) نیز می‌باشد. و لیست فیلم‌های فعلی‌شان هم عبارت‌اند از: Dear White People (مردم سفیدپوست عزیز)، MacGyver (مک گایور)، و Zoey’s Extraordinary Playlist (پلی لیست فوق‌العاده زوی) از شبکه NBC.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.