برادران روسو تهیه‌کننده‌ی سریال مستند Marvel vs DC

14 November 2019 - 21:00

به گزارش سایت خبری Deadline آنتونی و جو روسو (Anthony and Joe Russo)، برادران مغز متفکر فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) با تهیه‌کنندگی سریال مستند مارول در مقابل دی سی (Marvel vs DC) سریالی در رابطه با رقابت دیرینه‌ی دو استودیو مارول و دی سی برای سرویس پخش جدید Quibi به دنیای کتاب‌های کامیک باز می‌گردند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال بر اساس کتاب‌های رقابت: درون حماسه (Slugfest: Inside the Epic) و رقابت ۵۰ ساله بین مارول و دی سی (Fifty Year Battle Between Marvel and DC) به رقابت داغ دو ناشر کتاب‌های کامیک که از طریق ساخت فیلم و سریال در تلویزیون موفقیت بسیاری کسب کرده‌اند می‌پردازد. این کتاب‌ها شامل داستان‌هایی مانند بتمن (The Batman)، سوپرمن (Superman) و انتقام جویان (Avengers) می‌شوند. این سریال داستان‌هایی از افراد حاضر در پشت صحنه‌ی ساخت چندین شخصیت به یاد ماندنی در جهان و تاثیر آن‌ها روی برقراری رابطه‌ای دوستانه بین این ناشران که باعث پیشرفت هردو شده است را به نمایش می‌گذارد.

دان اگوت (Don Argott) و شینا ام.جویس (Sheena M. Joyce) کارگردان‌های فیلم تحسین شده‌ی پاپوش برای جان دلوران (Framing John DeLorean)، کارگردانی این سریال را پذیرفته‌اند. تهیه‌کنندگان این سریال تاد ماکورات (Todd Makurath) رییس شرکت ABGO، پیتر ریوشل (Peter Rieveschl) از فیلم مسابقه‌ی شگفت انگیز (The Amazing Race)، نیچ گیلهول (Nich Gilhool) از فیلم بهترین سرآشپز (Top Chef)، و جن کیسی (Jen Casey) هستند.

برخی از داستان‌های این سریال شامل پروژه همکاری محرمانه برگرفته از داستان نمایش‌های هالوین از شهر کوچک راتلند (Halloween parades of small-town Rutland)در رابطه با ملاقات استخوان شکن بین سوپرمن و مرد عنکبوتی می‌شود. هر داستان این سریال سورپرایزهای خاصی برای طرفداران هر دو ناشر داشته و به آن‌ها کمک شایانی به منظور پی بردن به اتفاقات پشت صحنه‌ می‌کند.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.