فیلم Uncharted: پیوستن مارک والبرگ به تام هالند در نقش سالی

14 November 2019 - 20:00

مارک والبرگ (Mark Wahlberg) بازیگر نامزد اسکار در حال مذاکرات نهایی برای پیوستن به تام هالند (Tom Holland) در فیلم Uncharted «آنچارتد» محصول سونی است. این فیلم براساس سری بازی ویدیویی محبوبی به همین نام ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تراویس نایت (Travis Knight) کارگردان Bumblebee «بامبلبی» ساخت این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از آرت مارکوم (Art Marcum)، مت هالووی (Matt Holloway) و ریف جودکینز (Rafe Judkins) برعهده دارد. این اولین همکاری سونی پیکچرز و پلی‌استیشن پروداکشنز در ساخت یک فیلم سینمایی براساس آثار سونی است.

چند سال قبل قرار بود والبرگ نقش نیتن دریک را در این فیلم بازی کند، آن هم زمانی که دیوید او راسل (David O. Russell) کارگردانی آن را برعهده داشت. او حالا قرار است نقش سالی استاد نیتن را بازی کند که فوت و فن دزدی و کاوشگری را به او یاد داده است. والبرگ و نایت قرار است به زودی در فیلم The Six Billion Dollar Man «مرد شش میلیارد دلاری» با یکدیگر همکاری کنند.

والبرگ به زودی در فیلم درام جنایی Wonderland «واندرلند» ‌ساخته پیتر برگ (Peter Berg) و درام Good Joe Bell «جو بل خوب» دیده خواهد شد. او هم‌اکنون در حال بازی در فیلم اکشن علمی تخیلی Infinite به کارگردانی آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.