فیلم ضدقهرمانی Black Adam: اعلام تاریخ اکران همراه با انتشار اولین پوستر

14 November 2019 - 22:30

استودیوی برادران وارنر طی یکسال گذشته نشان داده می‌توان یک فیلم موفق در دنیای Shazam «شزم» ساخت و همچنین می‌توان فیلمی با حضور یک ابرشرور در نقش اصلی مثل Joker «جوکر» ساخت که احتمالا در گیشه به فروش ۱ میلیارد دلاری برسد. این‌ها باعث تبلیغ بیشتری برای فیلم Black Adam «بلک آدام» می‌شوند که از حدود ۱۰ سال پیش قرار بوده با حضور دواین جانسون (Dwayne Johnson) در نقش اصلی ساخته شود. حالا برادران وارنر بالاخره با انتشار یک پوستر جذاب تاریخ اکران این فیلم ابرقهرمانی را اعلام کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم با حضور ابرشرور دنیای DC در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) اکران خواهد شد. تاریخی که سال گذشته برای فیلم ابرقهرمانی Aquaman «آکوامن» این استودیو خیلی خوش‌یمن بود و همچنین دو سال پیش در موفقیت Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» به جانسون کمک کرد.

برای کسانی که با بلک آدام آشنایی ندارند در توصیف شخصیت او آمده است: بلک آدام یک شخصیت مصری باستانی بود که برای مبارزه با شزم و خانواده ابرقهرمانی او وارد قرن ۲۱ شد. البته به تازگی شخصیت بلک آدام به عنوان یک ضدقهرمان فاسد معرفی شده که می‌خواهد نام و اعتبار خودش را دوباره به دست آورد.

قطعا برادران وارنر قصد دارد نبردی جذاب بین شزم و بلک آدام ایجاد کند، اما وقتی ستاره‌ای مثل دواین جانسون قرار است در اولین فیلم کامیک بوکی خودش حضور پیدا کند، به جای نقش مکمل باید نقش اصلی را به او بدهید. همچنین اگر یک فیلم Black Adam موفق بسازید، خودش تبلیغی برای فیلم Shazam 2 خواهد بود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.