احتمال ساخت فیلمی از Mandalorian وجود دارد + تصویر منتشر شده از فصل دوم

15 November 2019 - 10:30

پس از پخش تنها یک قسمت از سریال The Mandalorian در Disney+ صحبت‌هایی درباره آینده‌ی این مجموعه شکل‌گرفته است، آینده‌ای که ممکن است شامل سفر این عنوان به‌سوی صفحه‌ی نمایش بزرگ باشد. طبق اظهارات مدیر بخش خلاقیت و یکی از سران دیزنی یعنی آلن هورن (Alan Horn)، احتمال ساخت یک فیلم از این سریال وجود دارد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

هورن به Variety گفت:

مندالورین اکنون هم خودش را به‌عنوان یک اثر بزرگ ثابت کرده است، بنابراین اگر سریال ما را وادار به مهندسی معکوس کند و ثابت کند که می‌تواند در قالب فیلمی دو ساعتی یا چیزی شبیه به این به اکران سینمایی دربیاید، مشکلی نخواهد بود.

به‌هرروی این صحبت تأییدیه محکمی نیست ولی حداقل می‌دانیم که احتمال این مسئله وجود دارد و رؤسای دیزنی به این احتمال فکر می‌کنند. لازم به ذکر است که این فیلم در صورت تأیید ساخت، به این زودی‌ها اتفاق نخواهد افتاد زیرا جان فاورو (Jon Favreau) بسیار سخت در حال کار بر روی فصل دوم این سریال است و عکسی تازه نیز برای تأیید این قضیه منتشر کرده است.

پس از داستان‌های جانگو و بوبا فت، جنگجوی دیگری در جهان جنگ‌های ستاره‌ای پدیدار می‌شود. سریال The Mandalorian پس از سقوط امپراتوری و پیش از ظهور محفل یکم جریان دارد. ما داستان تفنگدار تنهایی را دنبال می‌کنیم که در قلمروهای خارج از دسترس کهکشان، بسیار دورتر از قدرت و تسلط جمهوری جدید حضور دارد.

پدرو پاسکال (Pedro Pascal) که با مجموعه‌ی بازی تاج‌وتخت شناخته شد و در فیلم Kingsman: The Golden Circle نیز حضور داشت، نقش مندالورین تنها و هفت‌تیرکشی که در قلمروهای دوردست حضور دارد را ایفا می‌کند، جینا کرانو (Gina Carano) که در فیلم Deadpool حضور داشت، نقش کارا دیون یک Shock Trooper شورشی که در وفق دادن مجدد خود با جامعه مشکل دارد را ایفا می‌کند؛ کارل ودرز (Carl Weathers) ایفاگر نقش گریف، مردی که اتحادیه‌ای از بانتی هانترها (شکارچیان فضایی) را رهبری می‌کند و مندالورین را برای کار بخصوصی استخدام می‌کند، است.

دیگر ستارگان این مجموعه جیانکارلو اسپزیتو (Giancarlo Esposito) از سریال Breaking Bad، امیلی اسوالو (Emily Swallow) از سریال Supernatural، کارل ودرز از فیلم Predator، امید ابطحی (Omid Abtahi) از سریال American Gods، ورنر هرزوگ (Werner Herzog) از مستند Grizzly Man و نیک نولت (Nick Nolte) از فیلم Affliction هستند.

جان فاورو تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال است. کارگردان‌های فصل اول شامل دیو فایلنی (Dave Filoni) با کارگردانی مجموعه‌های Star Wars: The Clone Wars و Star Wars Rebels که کارگردان قسمت نخست، دبورا چاو (Deborah Chow) با کارگردانی مجموعه Jessica Jones، ریک فموییوا (Rick Famuyiwa) با کارگردانی فیلم Dope، به رایس دالاس هاورد (Bryce Dallas Howard) با کارگردانی فیلم کوتاه Solemates و تایکا وایتیتی (Taika Waititi) با کارگردانی Thor: Ragnarok که صداپیشه‌ی IG-88 (بانتی هانتر) در سریال است، هستند.

تهیه‌کنندگان اجرایی مجموعه The Mandalorian، جان فاورو، دیو فایلنی، کتلین کندی (Kathleen Kennedy) و کالین ویلسون (Colin Wilson) هستند و کارن گیلکریست (Karen Gilchrist) دستیار تهیه‌کننده‌ی اجرایی خواهد بود. پخش این سریال لایو اکشن در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) از سرویس Disney+ آغاز شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.