اسپایک لی فیلم Prince of Cats که رومئو و ژولیتی هیپ-هاپی است را کارگردانی خواهد کرد

15 November 2019 - 13:00

پس از اتمام فیلم‌برداری درامی درباره‌ی کهنه سربازان ویتنام بانام Da 5 Bloods، برنده‌ی اسکار اسپایک لی (Spike Lee) قراردادی را برای کارگردانی فیلم Prince of Cats که با عنوان نسخه‌ی هیپ-هاپی داستان غم‌انگیز رومئو و ژولیت اثر ویلیام شکسپیر (William Shakespeare) توصیف‌شده است، با کمپانی Legendary Entertainment به امضا رساند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم بر اساس رمانی گرافیکی نوشته و طراحی‌شده توسط ران ویمبرلی (Ron Wimberly)، در هیپ-هاپ دهه ۱۹۸۰ میلادی جریان خواهد داشت. داستان این اثر از دید پسرعموی خشمگین ژولیت به نام تیبالت روایت خواهد شد، کسی که مبارزات شمشیرزنی زیرزمینی‌اش با خاندان رقیب یعنی مونتیگو در جمهوری خلق بروکلین به دنیایی از رقص و موسیقی تبدیل می‌شود.

سلوین سیفو هایندز (Selwyn Seyfu Hinds) سردبیر سابق مجله‌ی The Source فیلم‌نامه‌ی اولیه این فیلم را نوشته است و لی با مشاوره‌ی هایندز و ویمبرلی بازنویسی این فیلم‌نامه را آغاز خواهد کرد. جنت (Janet) و کیت زاکر (Kate Zucker) از Zucker Productions این اثر را تهیه خواهند کرد و جان سیلک (Jon Silk) و علی مندز (Ali Mendes) ناظران این فیلم برای کمپانی Legendary خواهند بود.

پیش‌تر لاکیت استنفیلد (Lakeith Stanfield) برای بازی در این پروژه در انتخاب‌شده بود، اما او دیگر در این اثر نقش‌آفرینی نخواهد کرد و لی به همراه لجندری و زاکرها به دنبال بازیگر جدیدی برای ایفای نقش اصلی مرد یعنی تیبالت خواهند بود. آثاری که لی کارگردانی‌شان را بر عهده داشته است، شامل She’s Gotta Have It ،Do the Right Thing ،Jungle Fever ،Crooklyn ،Clockers و Red Hook Summer می‌شوند.

لی برای نویسندگی فیلم BlacKkKlansman جایزه‌ی اسکار را دریافت کرد و اکنون در حال تدوین فیلم Da 5 Bloods است که ستارگانی ازجمله کلارک پیترز (Clarke Peters)، دلروی لیندو (Delroy Lindo) و آیزایا ویتلاک جونیور (Isiah Whitlock Jr.) به همراه چادویک بوزمن (Chadwick Boseman)، جاناتان میجرز (Jonathan Majors) و پل والتر هاوزر (Paul Walter Hauser) را در میان گروه بازیگران خود دارد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.