اولین تریلر The Way Back با بازی بن افلک‌ منتشر شد

15 November 2019 - 14:30

کمپانی برادران وارنر، اولین تریلر درام جدیدی که درباره بسکتبال است، The Way Back، را منتشر کرده که همکاری مجدد بن افلک (Ben Affleck) و گاوین اوکانر (GavinO’Connor) است که قبلا با هم سر فیلم تریلر و اکشن The Accountant بودند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جک کانینگام (با بازی افلک) زمانی تمام زندگی‌اش پر از قول و قرار بود. در زمان دبیرستان، او پدیده بسکتبال با بورسیه کامل دانشگاه بود که ناگهان، به دلیل نامعلومی، آینده‌اش را هدر می‌داد. حالا سال‌ها بعد، جک فرد مهمی را از دست داده و درگیر مصرف نوشیدنی‌های الکلی شد که باعث جدایی‌اش و از دست رفتن امیدش برای یک زندگی بهتر شد.

وقتی از او خواسته می‌شود تا مربی تیم بسکتبال شود، آن هم زمانی که. مدت‌ها بود از حال و هوای آن‌ روزها دور افتاده بود، می‌پذیرد و هیچکس جز خودش اینقدر از موفقیتش تعجب نمی‌کند. وقتی تیمش برنده می‌شود، او دلیلی پیدا می‌کند تا بر نفس خود غلبه کند. اما آیا این به تنهایی برای التیام دردهای گذشته و زخم‌هایش کافی است؟

گوردن گدی (Gordon Gray)، جنیفر تاد (Jennifer Todd)، گاوین اوکانر و راوی متا (Ravi Mehta) این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای به قلم برد اینگلسبی (Brad Ingelsby) تولید می‌کنند. رابرت جی دورمن، برد اینگلسبی، کوین مک‌کارمیک، مارک کیاردی، آرون ال گیلبرت، جیسون کلاث، کیتلین تاف کرانهولم و مدیسون اینلی تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

ال مادریگال (Al Madrigal)، مایکلا واتکینز (Michaela Watkins)، جانینا گاوانکار (Janina Gavankar) و گلین ترمن (Glynn Turman) بازیگران این فیلم هستند.

فیلم The Way Back ششم مارس ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.