آمازون سریال Goliath را برای فصل چهارم و پایانی تمدید کرد

15 November 2019 - 19:00

به گزارش سایت خبری Deadline استودیو آمازون سریال جالوت (Goliath)، سریالی درام با بازی بیلی باب تورنتون (Billy Bob Thornton)، را برای فصل چهارم و پایانی تمدید کرد. پس از گذشت تقریباً یک ماه از پخش فصل سوم این سریال پرونده‌ای جدید برای وکیل با سابقه بیلی مک براید با بازی تورنتون به وجود آمده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال درام قانونی که توسط دیوید ای کلی (David E. Kelley) و جاناتان شاپریو (Jonathan Shapiro) کارگردانی می‌شود از اولین سریال‌های اورجینال سرویس آمازون پرایم بوده است یعنی تقریبا از زمانی که این سرویس به صورت آزمایشی و عمومی شروع به فعالیت کرده بود.

بعد از شروع در سال ۲۰۱۶ این سریال در زمانی کوتاه به یکی از محبوب ترین سریال‌های سرویس آمازون پرایم تبدیل شد. در آن زمان سریال تاج (The Crown) محبوب ترین سریال سرویس آمازون پرایم بود. تورنتون برای بازی در نقش مک براید، وکیل سخت کوش و مشهور شهر لس‌آنجلس با گذشته‌ای پیچیده که با دنبال کردن پرونده‌هایی که کسی جرئت نزدیک شدن به آن‌ها را ندارد به دنبال رستگاری است، موفق به بردن جایزه‌ی گولدن گلوب در آن سال شد.

اتفاقات و شایعات عجیب در پشت صحنه‌ی این سریال در مراحل اولیه‌ی ساخت باعث دو تغییر در مسئولان پخش شد اما با حضور لارنس تریلینگ (Lawrence Trilling) در فصل دوم به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و مسئول پخش این مجموعه به آرامش رسید.

تریلر، گیر کوسینکی (Geyer Kosinski)، جنیفر ایمس (Jennifer Ames) و استیو ترنر (Steve Turner) تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند. نینا آریاندا (Nina Arianda)، تانیا ریموند (Tania Raymonde)، دیانا هاپر (Diana Hopper)، آنا دلا رگوئرا (Ana de la Reguera) و جولی بریستر (Julie Brister) از دیگر بازیگران این سریال هستند.

ورنون ساندرز (Vernon Sanders) رییس تلویزیون و  استودیوهای آمازون حین اعلام این خبر اشاره داشت:

سریال جالوت یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ما در سرویس آمازون پرایم بوده است، و ما قدردان بیلی باب، استیو، گیر، جنیفر، لری (Larry) و همه دست اندرکاران این سریال بابت ایجاد این اثر هستیم، ما بسیار خوشحال هستیم که طرفداران می‌توانند بیلی مک براید را سال آینده در آخرین پرونده‌ی خود و در سرویس آمازون پرایم تماشا کنند.

فصل سوم این سریال به پرونده‌ی اخیر مک براید می‌پردازد. این پرونده‌ در مورد قتل مشکوک دوستی قدیمی در منطقه‌ی سنترال ولی کالیفرنیا است که وی در این محل با جالوتی جدید، میلیاردری مزرعه‌دار با بازی دنیس کویید (Dennis Quaid) و خواهرش با بازی ایمی برنمن (Amy Brenneman)، روبه‌رو می‌شود. زمانی که مک براید و تیمش در حال کشف حقیقت هستند، سر و کله‌ی دشمنان قدیمی و شیطان‌های درونی پیدا می‌شود. این امر در نهایت باعث مواجهه‌ی مک براید با اخلاقیات خودش می‌شود.

تریلینگ در مصاحبه‌ای گفت:

من با پیدا کردن شانسی برای ادامه‌ی داستان مک براید بسیار هیجان زده‌ام. پرونده‌ی آخر ما بحرانی ایجاد می‌کند که این بحران نسل حاضر جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ما در فصل جدید استعداد‌های جدید و فوق العاده‌ای به گروه بازیگران خود اضافه می‌کنیم. من از مسئولان مربوطه در آمازون بابت دادن این شانس تشکر می‌کنم. جنیفر، استیو و گیر همکاران رویایی برای من بوده‌اند. بیلی باب الهام بخش ما در این پروژه بوده است و من از همکاری با این گروه خوشحالم.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.