شایلین وودلی به فیلم Girl Named Sue با کارگردانی فرناندو کویمبا پیوست

15 November 2019 - 20:30

به گزارش اختصاصی سایت خبری Deadline شایلین وودلی (Shailene Woodley) در نقش اول فیلم دختری به نام سو (Girl Named Sue) ظاهر خواهد شد. این فیلم داستان واقعی مأمور اداره مبارزه با مواد مخدر به نام سو وبر براون را روایت می‌کند که در حال ساخت پروتکلی برای کودکان در معرض خطر مواد مخدر است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فرناندو کویمبرا (Fernando Coimbra) کارگردان و جان مارک والی (Jean-Marc Vallée) و نیتن راس (Nathan Ross) از فیلم باشگاه خریداران دالاس (Dallas Buyers Club) همکاران کمپانی CrazyRose همراه با لورا بیکفورد (Laura Bickford) از فیلم‌های ترافیک (Traffic) و هیولاهایی بدون ملیت (Beasts of No Nation) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. فیونا دراکنمیلر (Fiona Druckenmiller) از کمپانی Flora Films تهیه‌کننده‌ی اجرایی است.

لیزا کول (Lisa Cole) و مارک مونرو (Mark Monroe) نویسندگان فیلمنامه هستند. مارک مونرو نویسنده مستندهای برنده جایزه اسکار یارو (The Cove) و ایکاروس (Icarus) بوده است. این فیلم به دهه‌ی ۹۰ کالیفرنیای مرکزی در حین بحران ظهور شیشه باز می‌گردد. وبر براون با تلاش بسیار به اداره‌ی مبارزه با مواد مخدر می‌پیوندد و وظیفه‌ی خود می‌داند از کودکان نادیده گرفته شده حین عملیات‌ها محافظت کند. این تصمیمی است که زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد. با به خطر انداختن شغل و امنیت خانواده‌ی خود او تلاش می‌کند نحوه‌ی برخورد قانون آمریکا و سرویس‌های اجتماعی با این کودکان را تغییر دهد که این عمل هزاران کودک را نجات می‌دهد. علیرغم اینکه چندین ایالت در آمریکا این پروتکل را اجرایی کرده‌اند هنوز این موضوع به یک قانون فدرال تبدیل نشده است.

اوایل هفته‌ی جاری کمیسیون فیلم کالیفرنیا اعلام کرد اعتبارات مالی به این پروژه بخشیده است.

والی و راس پیش از این با وودلی در دروغ‌های کوچک بزرگ (Big Little Lies) همکاری داشته‌اند. پس از این پروژه همکاران کمپانی CrazyRose با همراهی مایکل دلوکا (Michael De Luca) روی فیلم‌های جان لنون (John Lennon) و یوکو اونو (Yoko Ono) کار می‌کنند. وودلی هم اکنون در حال نقش آفرینی در فیلم آخرین نامه از معشوقت (Last Letter From Your Lover) است. کویمبرا نیز پیش از این کارگردانی چند قسمت از سریال نارکوز (Narcos) و گرگی دم در خانه (A Wolf At The Door) را بر عهده داشته است.

تهیه‌کنندگان این فیلم اشاره کردند که حمایت کمیسیون فیلم کالیفرنیا به آن‌ها این اجازه را می‌دهد که فیلمبرداری را در این شهر، جایی که داستان اتفاق می‌افتد، آغاز کنند. شرکت‌های Hyperion، Management 360 و Felker Toczek حامیان وودلی هستند. همچنین CAA، Echo Lake Entertainment و Ziffren Brittenham از کویمبرا حمایت می‌کنند.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.