دیزنی تاریخ اکران فیلم‌های مارول، پیکسار و آواتار تا ۲۰۲۳ را اعلام کرد

16 November 2019 - 14:30

استودیوی دیزنی تقویم اکرانی جدیدی منتشر کرده که تاریخ اکران فیلم‌های این استودیو تا سال ۲۰۲۳ را تایید می‌کند. بیشتر این تاریخ‌ها متعلق به پروژه‌های بدون نام مارول و پیکسار هستند. البته این تقویم اکرانی شامل دو فیلم از بن افلک (Ben Affleck) و چند دنباله Avatar «آواتار» هم می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این گزارش جدید شاهد یک تغییر شوکه‌کننده هم هستیم که مربوط به The King’s Man «مرد پادشاه» ساخته متیو وان (Matthew Vaughn) است. این فیلم که پیش‌درآمد فرنچایز The Kingsman «کینگزمن» است قرار بود ۱۴ فوریه اکران شود، اما حالا تاریخ اکران سپتامبر برای آن در نظر گرفته شده است. تغییر تاریخ اکران یک فیلم در چنین شرایطی اصلا نشانه خوبی نیست. در همین حین فیلم‌های Deep Water «آب‌های عمیق» با بازی بن افلک در نوامبر ۲۰۲۰ و The Last Duel «آخرین دوئل» ساخته ریدلی اسکات (Ridley Scott) با بازی افلک و مت دیمون (Matt Damon) در کریسمس ۲۰۲۰ اکران خواهند شد.

این لیستی خیلی طولانی است که شامل ۵ پروژه بدون نام مارول، ۴ پروژه بدون نام پیکسار، ۳ پروژه بدون نام دیزنی و ۲۰ پروژه بدون نام فاکس می‌شود. در مورد مارول Black Widow «بلک ویدو» در مه ۲۰۲۰، The Eternals «اترنالز» در نوامبر ۲۰۲۰، Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون» در مه ۲۰۲۱،‌ Thor: Love and Thunder «ثور: عشق و تندر» در نوامبر ۲۰۲۱ و Black Panther 2 «پلنگ سیاه ۲» در مه ۲۰۲۲ را داریم. تاریخ اکتبر ۲۰۲۲ و ماه‌های فوریه، مه، ژوئیه و نوامبر ۲۰۲۳ هم برای پروژه‌های بدون نام مارول اعلام شدند.

یک فیلم بدون نام از فرنچایز Indiana Jones «ایندیانا جونز» برای اکران در ژوئیه ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است. فیلم موزیکال West Side Story «داستان وست ساید» ساخته استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) در دسامبر ۲۰۲۰ اکران خواهد شد، پس احتمالا Indiana Jones پروژه بعدی اسپیلبرگ باشد.

دو فیلم مهم Avatar 2 «آواتار ۲» و Avatar 3 «آواتار ۳» در دسامبر ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ اکران می‌شوند. یک فیلم بدون نام از Star Wars «جنگ ستارگان» برای اکران در دسامبر ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است. این احتمالا اولین فیلم از سه‌گانه رایان جانسون (Rian Johnson) باشد، اما هنوز نمی‌توان چیزی را بااطمینان تایید کرد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.