گردهمایی قهرمانان دنیای Arrow در اولین تصاویر بحران در دنیاهای نامحدود

16 November 2019 - 17:00

شبکه CW تصاویر رسمی رویداد مهم بحران در دنیاهای نامحدود از دنیای ابرقهرمانی Arrow «ارو» را منتشر کرد. قهرمانان این دنیای تلویزیونی در زمین ۳۸ برای جلوگیری از نابودی مولتی‌ورس تلاش می‌کنند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این تصاویر شاهد حضور گرین ارو با بازی استفن آمل (Stephen Amell)، فلش با بازی گرانت گاستین (Grant Gustin)، بت‌وومن با بازی روبی رُز (Ruby Rose)، سوپرگرل با بازی ملیسا بنویست (Melissa Benoist)، سوپرمن با بازی تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin)، سوپرمن دنیای دیگر با بازی برندون راث (Brandon Routh)،‌ لوئیس لین با بازی الیزابت تالوک (Elizabeth Tulloch)، اتم با بازی اوسریک چائو (Osric Chau) و دیگران هستیم.

در برخی از این تصاویر قهرمانان را می‌بینیم که به چیزی خارج از کادر خیره شده‌اند. در برخی دیگر از تصاویر آن‌ها را در حال حرف زدن با یکدیگر می‌بینیم. اما یکی از تصاویر با بقیه تفاوت دارد. این تصویر که همگی قهرمان در آن حضور دارند و با لبخند به دوربین نگاه می‌کنند نشانگر این است که احتمالا شاهد اتفاقات غم‌انگیزی در این رویداد بزرگ باشیم.

رویداد بحران در دنیاهای نامحدود در ۸ دسامبر از سریال Supergirl «سوپرگرل» کارش را آغاز کرده و با اپیزودهایی از Batwoman «بت‌وومن» و The Flash «فلش» ادامه دارد. در ژانویه ۲۰۲۰ این کراس‌اور بزرگ با اپیزودهایی از Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» و Arrow به پایان می‌رسد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.