تولید فیلم Next Goal Wins به کارگردانی تایکا وایتیتی آغاز شده است

16 November 2019 - 19:30

همزمان با اتمام تور مطبوعاتی فیلم مورد انتظار Jojo Rabbit، کمپانی Fox Searchlight Pictures اعلام کرد که تایکا وایتیتی (Taika Waititi) ساخت درام ورزشی زندگی‌نامه‌ای Next Goal Wins با بازی مایکل فسبندر (Michael Fassbender) را آغاز کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که از روی فیلمنامه‌ای نوشته‌ی وایتیتی و ایان موریس (Iain Morris) ساخته خواهد شد، بر اساس مستندی بریتانیایی محصول ۲۰۱۴ به همین نام است که داستان مربی تیم ملی فوتبال ساموآی آمریکا، توماس رونگن (Thomas Rongen) را دنبال می‌کند. او در تلاش است تا این تیم را از جوخه‌ای بازنده به واحدی واجد شرایط جام جهانی فوتبال تبدیل کند.

علاوه بر فسبندر، الیزابت ماس (Elisabeth Moss) که در ماه گذشته برای پیوستن به این پروژه وارد مذاکره شده بود، به جمع بازیگران این اثر اضافه شد. اسکار کایتلی (Oscar Kightley) از The Breaker Upperers، دیوید فین (David Fane) از The Barefoot Bandits، بیولا کواله (Belulah Koale) از Hawaii Five-0، لهی فالپاپالانگی (Lehi Falepapalangi) از Future Man، سمو فلیپو (Semu Filipo) از Harry، یولی لاتوکفو (Uli Latukefu) از Marco Polo و ریچل هاوس (Rachel House) از Thor: Ragnarok دیگر بازیگران این عنوان را تشکیل می‌دهند.

وایتیتی طی بیانیه‌ای گفت:

من تازه تولید فیلم بعدیم را آغاز کرده‌ام. ما بازیگران و عوامل شگفت‌انگیزی در پشت این فیلم داریم و من از همکاری مجدد با افراد دوست‌داشتنی Fox Searchlight Pictures هیجان‌زده هستم.

روسای تولیدات کمپانی Fox Searchlight Pictures برای فیلم و تلویزیون، دیوید گرینبام (David Greenbaum) و متیو گرینفیلد (Matthew Greenfield) گفتند:

تایکا یک استعداد شگفت‌انگیز و استاد به تصویر کشیدن صداقت و انسانیت در هر داستانی است. ما مشتاق کار کردن دوباره با او بر روی چنین داستان واقعی خارق‌العاده‌ای از پشتکار و استقامت در برابر شکست، هستیم. او گروه فوق‌العاده‌ای از بازیگران، افراد متخصص و دارای مهارت و بازیکنان ورزشی را کنار یکدیگر جمع کرده است تا این داستان خاص را به تصویر بکشد.

پیش‌تر در ماه اوت و قبل تأیید شدن او برای کارگردانی فیلم Thor: Love and Thunder، اعلام‌شده بود که وایتیتی پروژه‌ای مخفی را برای Fox Searchlight کارگردانی خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.