کارگردان فیلم Uncharted مشخص شد

26 October 2016 - 20:13

از زمان عرضه نخستین قسمت سری بازی Uncharted در سال ۲۰۰۷ میلادی توسط استودیوی تحسین‌‌شده‌ی ناتی داگ، این بازی نزد بازی‌بازان به محبوبیت خاصی دست یافت و به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سبک اکشن ماجراجویی تبدیل شد. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  تاکنون ۴ نسخه از سری Uncharted برای کنسول‌های بازی پلی‌‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ۴ منتشر شده است که در مجموع توانسته‌اند در جهان به میزان ۲۰ میلیون نسخه فروش کنند.

با موفقیت بزرگ این مجموعه و تبدیل شدن سری آنچارتد و قهرمان محبوب آن (نیتن دریک) به یک نماد بزرگ برای سونی، چندان دور از انتظار هم نبود که شاهد ساخت یک فیلم برای آن باشیم. در واقع، خبر ساخت فیلمی از سری آنچارتد مدت‌ها پیش به گوش خورد. در ابتدا، قرار بود فیلم را دیوید او. راسل کارگردانی کند. سپس در سال ۲۰۱۴ میلادی ست روگن این کار را برعهده گرفت که البته چندی بعد او هم از پروژه جدا شد. به دلیل تغییر کارگردان و مشکلات ایجاد شده برای این فیلم، تاریخ اکران آن چند باری تاخیر خورد. اکنون پس از مدتی که خبر جدیدی از فیلم آنچارتد منتشر نشده بود، به صورت رسمی کارگردان جدید این فیلم معرفی شد.

بر اساس اخبار جدید، شان لوی (Shawn Levy) که بیشتر برای ساخت عناوینی همچون سری Night at the Museum شناخته می‌شود، قرار است کارگردان جدید فیلم آنچارتد باشد. با توجه به گزارشات منتشر شده از سوی سایت Deadline، روند ساخت فیلم هم‌اکنون به سرعت در حال جریان است و وارد فاز اصلی خود شده است. جو کارناهان (Joe Carnahan) که در گذشته اعلام شده بود وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه این اثر را برعهده دارد، همچنان به عنوان فیلم‌نامه نویس این عنوان باقی‌مانده است. البته تا قبل از مشخص شدن کارگردان جدید فیلم، شایعاتی مبنی بر کارگردانی این فیلم توسط جو کارناهان به گوش می‌خورد که اکنون مشخص شده است که آن‌ شایعات حقیقت‌ نداشته‌اند. با این وجود، کارناهان می‌تواند به راحتی مشغول کارگردانی پروژ‌ه‌ای همچون Bad Boys For Life که سومین فیلم از سری مورد انتظار Bad Boys است، شود.

شان لوی کارگردان قدرتمندی است که سابقه ساخت سه قسمت از سری Night of the Museum و همچنین کمدی‌هایی نظیر Date Night، The Internship و This is Where I Leave You را در کارنامه خود دارد. او همچنین تهیه‌کننده اجرایی سریال پرطرفدار Stranger Things است. شان لوی چند قسمت این سریال پرطرفدار نت‌فلیکس را هم کارگردانی کرده است.

اگر عوامل سازنده فیلم بخواهند راه بازی آنچارتد را دنبال کنند، می‌توانیم برای این فیلم انتظار مشاهده سکانس‌هایی اکشن و دیدنی را داشته باشیم. همچنین قهرمان دوست داشتنی این سری یعنی نیتن دریک هم شخصیت شوخ‌ طبع و جذابی دارد. هر چند که هیچ خبر رسمی در مورد بازیگران این فیلم اعلام نشده است؛ اما در گذشته شایعاتی مبنی بر حضور بازیگرانی همچون کریس پرت و مارک والبرگ در نقش شخصیت اصلی این فیلم منتشر شده است.

لازم به ذکر است که هنوز تاریخ اکران جدیدی برای فیلم Uncharted «آنچارتد» اعلام نشده است.

افرادی که سری بازی‌های آنچارتد را تجربه کرده‌ باشند، می‌دانند که این سری همواره با خلق سکانس‌های سینمایی و اکشن فوق‌العاده‌اش مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. حال باید صبر کرد و دید که آیا شان لوی و دیگر عوامل سازنده این فیلم با همکاری سونی پیکچرز می‌توانند موفقیت این سری را در صنعت سینما هم رقم بزنند یا خیر.

نظر شما چیست؟

منبع: Screenrant

Save

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    فیلمش هر چی باشه به آنچارتد نمیرسه
    ولی جدا ازشوخی،اصلا راضی به ساخت فیلمش نیستم،اصلا