فیلم مایکل جکسون توسط تهیه‌کنندگان Bohemian Rhapsody در دست ساخت است

24 November 2019 - 20:00

فیلمی در رابطه با زندگی مایکل جکسون (Michael Jackson) توسط گراهام کینگ (Graham King) و تیم GK در دست ساخت است. برای این فیلم کینگ با تیم دارایی مایکل جکسون همکاری خواهد داشت که به وی اجازه‌ی ساخت فیلمی از زندگی شخصی این خواننده را داده اند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

جان لوگان (John Logan) نویسنده‌ی نامزد جایزه‌ی اسکار و نویسنده فیلم‌های هوانورد (Aviator)، هیوگو (Hugo) و فیلم‌های جیمز باند از قبیل سقوط آسمان (Skyfall) و شبح (Spectre) فیلمنامه‌ی این اثر را خواهد نوشت. هنوز استودیویی برای ساخت فیلم گزارش نشده است.

این فیلم زندگی شخصی و هنر مایکل جکسون، آغاز آن با گروه جکسون ۵ و ظهور وی در عرصه‌ی موسیقی پاپ و همچنین درگیری‌های قانونی وی به دلیل اتهام به سوء استفاده‌های جنسی از کودکان را به نمایش خواهد گذاشت. جکسون در سن ۵۰ سالگی و سال ۲۰۰۹ از دنیا رفته است.

کینگ پیش از این همراه با کمپانی ۲۰th Century Fox فیلم موزیکال زندگینامه‌ی فردی مرکوری را با نام Bohmeian Rhapsody ساخته بود که در باکس‌آفیس جهانی موفق شد نزدیک به ۹۰۰ میلیون دلار کسب کند و ۶ نامزدی اسکار، یکی از آن‌ها برای بهترین فیلم، نیز به همراه داشت.

خبرهای ساخت فیلم زندگینامه‌ی مایکل جکسون همراه با درگیری‌های قانونی تیم دارایی جکسون با کمپانی Time Warner (یکی از کمپانی‌های HBO) بر سر ساخت مستندی در رابطه با سوء استفاده‌های جنسی جکسون از کودکان با نام ترک سرزمین هیچکس (Leaving Neverland) ایجاد شده است. این فیلم در بخش جوایز خلاقانه‌ی امی در سال ۲۰۱۹ موفق به بردن جایزه‌ی بهترین مستند شد.

تیم دارایی مایکل جکسون هم اکنون در حال کار بر روی برنامه‌ای تلویزیونی با نام موزیکال ام جی (MJ The Musical) با تهیه کنندگی لیا وولاک (Lia Vollac) است که این برنامه به موفقیت‌های کسب شده مایکل جکسون بین ۲۰ و ۳۰ سالگی می‌پردازد.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.