نزاع واقعی تیم میلر و رایان رینولدز در ددپول ۲ بر سر چه بود؟

27 October 2016 - 11:17

چندی پیش فهمیدیم که کارگردان فیلم اول و دنباله در حال گسترش آن، تیم میلر، از تیم عوامل جدا شد و دلیل آن هم اختلاف او و رایان رینولدز بود؛ بازیگر نقش ددپول که در فیلم اول هم نقش بسیار مهمی از نظر خلاقیت‌هایی که به خرج دادند داشت و در کنار کارگردان و نویسنده او را می‌توان مهم‌ترین عامل موفقیت Deadpool دانست. در ابتدا اعلام کردیم که این اختلاف بر سر بازیگر شخصیت Cable بوده است اما به تازگی فهمیده‌ایم که موضوع خیلی عمیق‌تر از آنچه که فکر می‌کنید است. یکی از عوامل داخلی در مصاحبه‌ای با سایت Wrap اعلام کرد:

[ایده] دو فیلم کاملاً متفاوت وجود داشت و یکی از آن‌ها اصلاً شبیه ددپول نبود.

با توجه به منبع این سایت، رایان رینولدز و نویسندگان فیلم دوم می‌خواستند فیلمی طنز و غیرجدی با بودجه‌ای بسیار محدود مانند فیلم اول بسازند اما فیلمی که تیم میلر در ذهن داشت ۳ برابر فیلم اول هزینه بردار بود. استودیو در نهایت تصمیم گرفت که میلر را به پروژه دیگری در شرکت فاکس بفرستد و با فیلم رایان رینولدز جلو برود. اما این گزارش خیلی نتوانست خودنمایی کند چرا که نویسنده Collider در توییتر اعلام کرد:

زیاد در مورد ددپول ۲ نمی‌گویم اما تیم میلر دنباله‌ای نمی‌خواست که ۳ برابر هزینه بر باشد! این حرف مسخره است.

با توجه به این تناقضات شاید هیچ وقت نتوانیم داستان واقعی جدایی تیم میلر از تیم ددپول ۲ را بفهمیم اما سوال اینجاست که وقتی ددپول ۲ به سینماها بیاید، کدام ورژن را خواهیم دید؟ و آیا مردم از آن لذت خواهند برد؟ شما به عنوان طرفدار ددپول چه دنباله‌ای می‌خواهید؟ داستانی محدود و کوچک مانند فیلم اول یا یک اثر بسیار عظیم که مانند فیلم‌های مارولی بزرگ جلوه کند؟

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • peen says:

    چقدر من هنگام تماشای شماره یک دد پول خندیدم ای کاش این حاشیه ها باعث اسیب رسوندن به پتانسیل بالای فیلم نشه

  • Hanna says:

    من با یه چیزى شبیه فیلم اول خوش حالم. فیلم اول واقعاً تکان دهنده بود. من به خاطر یه مشکل زمانبندى، مجبور شدم فیلم رو روز اول اکران با برادرزاده ام ببینم و واقعاً از دیدن فیلم شوکه شدم. اصلاً انتظار همجین فیلم خوبى رو نداشتم. امیدوارم دومى هم همون مسیر رو بره.