سریال Servant برای فصل دوم تمدید شد

24 November 2019 - 21:30

شبکه‌ی Apple TV Plus در اقدامی برای نشان دادن پشتیبانی و کامل نگه داشتن لیست سریال‌های در حال پخش قبل از پخش فصل اول سریال خدمتکار (Servant)، این سریال روانشناختی و هیجان‌انگیز به تهیه‌کنندگی ام.نایت شیامالان (M.Night Shyamalan) را برای فصل دوم تمدید کرد. پخش فصل اول این سریال در تاریخ ۲۸ نوامبر با پخش سه قسمت از ده قسمت اول آغاز خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

تونی باسگالوپ (Tony Basgallop) از فیلم ایستگاه برلین (Belrlin Station) سازنده‌ی این سریال است. سریال خدمتکار داستان زوجی را روایت می‌کند که خدمتکاری برای مراقبت از نوزادشان با نام جریکو استخدام می‌کنند. توبی کبل (Toby Kebbell) از سریال آینه‌ی سیاه (Black Mirror) در نقش شان ترنر، لورن امبروز (Lauren Ambrose) از فیلم ۶ فوت پایین (Six Feet Under) در نقش دوروتی، نل تایگر (Nell Tiger) بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در نقش لیان گریسون و ستاره‌ی فرنچایز هری پاتر یعنی روپرت گرینت (Rupert Grint) در نقش جولین پیرس ستارگان این سریال هستند.

این سریال شامل ده قسمت نیم ساعته است و شیامالان شخصا کارگردانی قسمت اول را برعهده دارد. کمپانی تولید این کارگردان یعنی Blinding Edge Pictures تهیه‌کننده‌ی این سریال است در حالی که شیامالان و اشوین راجان (Ashwin Rajan)، جیسون بلومنتال (Jason Blumenthal)، تاد بلک (Todd Black)، استیو تیچ (Steve Tisch) به همراه تیلور لاتام (Taylor Latham) تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

شیامالان پیش از این تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال کاج‌های رو به جلو (Wayward Pines)، سریالی درام و رازآلود که از شبه‌ی Fox در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ پخش شد، بوده است. این سریال پس از غیبت دوساله از تلویزیون بالاخره توسط شبکه‌ی Fox کنسل شد. شیامالان با حمایت همه جانبه‌ی Apple و کارنامه‌ای موفق با ساخت فیلم هیجان‌انگیز و ترسناک شکاف (Split) شانسی دوباره برای ورود به دنیای تلویزیون پیدا کرده است.

سریال خدمتکار به همراه سریال‌های برنامه‌ی صبحگاهی (The Morning Show)، ببین (See)، دیکینسون (Dickinson) و برای تمام بشریت (For All Mankind) روی آنتن خواهد رفت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.