بازیگر Guardians of the Galaxy به دو فیلم بعدی Mission: Impossible پیوست

24 November 2019 - 23:30

کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) نویسنده و کارگردان سری فیلم‌های Mission: Impossible «ماموریت: غیرممکن» اعلام کرد پام کلمنتیئف (Pom Klementieff) بازیگر سری Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» در دنباله‌های Mission: Impossible 7 و Mission: Impossible 8 همبازی هیلی اتول (Hayley Atwell) و تام کروز (Tom Cruise) شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این بازیگر فرانسوی با ژانر اکشن بیگانه نیست، جایی که اولین حضورش در هالیوود را در بازسازی آمریکایی Oldboy «الدبوی» ساخته اسپایک لی (Spike Lee) تجربه کرد. کلمنتیئف به زودی در فیلم ابرقهرمانی Thunder Force «نیروی صاعقه» در کنار اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) و ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) دیده خواهد شد. او همچنین در Guardians of the Galaxy Vol. 3 دوباره در نقش مانتیس حضور خواهد داشت.

علاوه بر کروز و اتول، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، سایمون پگ (Simon Pegg) و وینگ ریمز (Ving Rhames) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

کریستوفر مک‌کوری پس از موفقیت دو فیلم قبلی این فرنچایز قرارداد جدیدی با پارامونت بست تا دو فیلم دیگر از این سری را بسازد. آخرین فیلم این فرنچایز یعنی Fallout فروش کلی ۷۹۰ میلیون دلاری داشت و تیم سازنده را به ساختن دو فیلم دیگر ترغیب کرد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.