دنیای Assassin’s Creed را در ویدیوی تبلیغاتی جدید فیلم ببینید!

27 October 2016 - 11:47

دانلود تریلر با کیفیت HD 720p | دانلود تریلر با کیفیت ۳۶۰p

شرکت فاکس ویدیویی جدید از فیلم عقیده یک آدمکش با نام «دنیای Assassin’s Creed» منتشر کرده است که در آن مایکل فسبندر، بازیگر نقش اصلی فیلم و تهیه‌کننده آن، به همراه کارگردان، جاستین کورزل، در مورد دنیای خلق شده در اثر سینمایی صحبت می‌کنند. در این ویدیو علاوه بر اینکه از فیلم به صورت مستقیم توسط کارگردان و بازیگر آن می‌شنویم، صحنه‌هایی وجود دارند که فرآیند فیلم‌برداری و ساخت آن را به تصویر می‌کشند.

فسبندر در این ویدیو توضیح می‌دهد که آن‌ها خیلی بر جلوه‌های دیجیتالی متکی نبودند و بااینکه در این نوع فیلم‌ها از پرده سبز بسیار استفاده می‌شود، عوامل تصمیم گرفتند در این فیلم به جلوه‌های واقعی تکیه کنند و تجربه‌ای واقع‌گرایانه برای طرفداران این مجموعه عظیم از بازی‌های ویدیویی خلق کنند. او گفت:

در دورانی که [در اکثر فیلم‌ها] این همه جلوه‌های کامپیوتری می‌بینیم، ما تصمیم گرفتیم که به سراغ فرم کلاسیک و قدیمی برویم و فیلم‌برداری را تا حد ممکن در مکان‌های واقعی انجام دهیم.

او در ادامه توضیح داد:

در ساخت این فیلم پرده سبز بسیار کمی استفاده شد که برای اینگونه فیلم‌ها بسیار عجیب است. ما بدلکارهایی داریم که در والتا (پایتخت مالت) از میان ساختمان‌ها به اینور و آنور می‌پرند. ما دیمین والترز (بدلکار) را داشتیم که Leap of Faith (پرش مشهور از برج‌ها که در بازی‌ها وجود دارد) را از فاصله ۳۵ متری بدون هیچ طنابی انجام داد؛ دیدن چنین صحنه‌ای فوق‌العاده بود.

کورزل در این ویدیو اعلام کرد که هدفش واقعی کردن این فیلم بود تا اثری بسازد که طرفداران در آن غرق شوند. فسبندر هم در ادامه گفت که باید توجه خاصی به سکانس‌های پارکور می‌کردند تا طرفداران این مجموعه از آن‌ها لذت ببرند. چندی قبل تریلر دوم این فیلم منتشر شد که هم‌اکنون می‌توانید آن را با زیرنویس فارسی در سینماگیمفا تماشا کنید.

فیلم Assassin’s Creed قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال برروی پرده سینماها برود. در کنار مایکل فسبندر، ماریون کوتیار و جرمی آیرنز و برندن گلیسون نقش‌آفرینی می‌کنند و در کنار هم تیم فوق‌العاده‌ای از بازیگران بااستعداد را تشکیل می‌دهند که می‌تواند دنیای AC را به شکلی قابل قبول وارد دنیای سینما کند. اگر از طرفداران بازی‌ها هستید باید بدانید که نسخه بعدی در اواخر سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.