جسی پلمونز به فیلم نتفلیکس بانام The Power of the Dog پیوست

25 November 2019 - 10:30

جسی پلمونز (Jesse Plemons) به بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در فیلم The Power of the Dog به کارگردانی جین کمپین (Jane Campion) پیوست. او جایگزین پل دینو (Paul Dano) شده است که به دلیل تداخل برنامه‌ی زمانی‌اش با فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves)، از این پروژه جدا شده بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مراحل پیش‌تولید این پروژه که اقتباسی از رمان منتشرشده‌ی توماس سوج (Thomas Savage) در سال ۱۹۶۷ است، پایان سال جاری آغاز خواهد شد. این عنوان داستان مزرعه‌داری حسود در ایالت موناتا (با بازی کامبربچ) را دنبال می‌کند که در تلاش برای نابودی رابطه‌ی عاشقانه‌ی برادر و شریک کاری‌اش است. کیرستن دانست (Kirsten Dunst)، بازیگری که برای ایفای نقش مری جین واتسون در سه‌گانه‌ی مرد عنکبوتی سم ریمی (Sam Raimi) شناخته می‌شود، دیگر بازیگر این اثر است.

See-Saw Films و شرکت‌های Big Shell Films و Max Films Production این عنوان را در همکاری با Brightstar و BBC Films تولید خواهند کرد. امیل شرمن (Emile Sherman) و ایان کنینگ (Iain Canning) از See-Saw Films، راجر فرپیر (Roger Frappier) از Max Films، تانیا سگاچیان (Tanya Seghatchian) از Brightstar و کمپین تهیه‌کنندگان آن خواهند بود. رز گارنت (Rose Garnett) از BBC Films، سایمون گیلیس (Simon Gillis) از See-Saw و جان وودوارد (John Woodward) از Brightstar تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

The Power of the Dog در سال ۲۰۲۱ توسط Netflix هم در سینماها و هم به‌صورت استریم آنلاین اکران و منتشر خواهد شد.

پلمونز اخیراً در آثاری ازجمله The Irishman و Jungle Cruise از دیزنی حضور پیداکرده است. فیلم Jesus Was My Homeboy که در مورد حزب Black Panther است، دیگر فیلم او خواهد بود.

منبع: The Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.