جان اریک دادل جایگزین دیوید گوردون گرین در بازسازی Friday Night Lights شد

25 November 2019 - 12:00

یونیورسال جان اریک دادل (John Erick Dowdle) را جایگزین دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) برای کارگردانی بازسازی Friday Night Lights کرد. گرین به دلیل تداخل برنامه‌ی زمانی‌اش برای کار بر روی مجموعه‌ی Halloween از این پروژه خارج شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

دادل به همراه برادرش درو (Drew) که تهیه‌کننده‌ی اجرایی این فیلم نیز هست، فیلم‌نامه را بازنویسی خواهند کرد. آخرین نسخه‌ی فیلم‌نامه، توسط گرین و جاش پارکینسون (Josh Parkinson) بر اساس پیش‌نویس اولیه‌ای از رابرت شنکان (Robert Schenkkan) نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی فیلم Hacksaw Ridge، نوشته‌شده بود.

این عنوان بر اساس کتابی منتشرشده در سال ۱۹۹۰ به نویسندگی اچ. جی. بیسینجر (H.G. Bissinger)، پیش‌تر توسط Universal در سال ۲۰۰۴ اقتباس شد که در آن بیلی باب تورنتون (Billy Bob Thornton) نقش‌آفرینی کرده بود. داستان، وقایع‌نگاری از رکود اقتصادی در شهر اودسای تگزاس و تیم فوتبال دبیرستانش است. سریال درام تلویزیونی نیز از این کتاب در سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ با بازی کایل چندلر (Kyle Chandler) و کونی برایتون (Connie Britton) پخش شد.

برایان گریزر (Brian Grazer) این فیلم تازه را برای Imagine Entertainment تهیه خواهد کرد و جاشوا برمن (Joshuah Bearman) و جاشوا دیویس (Joshua Davis) تهیه‌کنندگی اجرایی آن را انجام خواهند داد. سارا اسکات (Sara Scott) و لکسی بارتا (Lexi Barta) ناظران تولید برای Universal و کارن لاندر (Karen Lunder) ناظر آن برای Imagine هستند.

برادران دادل اکنون نیز مقداری آشنایی با Friday Night Lights دارند. این دو شورانر مجموعه کوتاه شبکه‌ی Paramount یعنی Waco بوده‌اند که در آن بازیگر سابق Friday Night Lights یعنی تیلور کیچ (Taylor Kitsch) نقش رهبر فرقه‌ی داوودیه دیوید کُرِش را ایفا می‌کرد.

منبع: The Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.