ویل پتون و کسیدی فریمن به Purge پیوستند

25 November 2019 - 14:18

ویل پتون (Will Patton) و کسیدی فریمن (Cassidy Freeman) به جمع بازیگران تریلر ترسناک Purge محصول بلوم‌هاوس، پلاتینوم دانس و یونیورسال پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این دو به بازیگران مکزیکی فیلم، آنا دو لا رگورا (Ana de la Reguera) و تنوک هویرتا (Tenoch Huerta) در پروژه‌ای پیوسته‌اند که اوراردو گوت (Everardo Gout) کارگردان آن است.

جزئیات مربوط به این فیلم منتشر نشده اما منابع خبری اعلام کرده‌اند که Purge از حالت معمول کلان شهری خود خارج شده و درگیر مشکلات طبقاتی و نژادی است.

جیمز دوموناکو (James DeMonaco) خالق این فرنچایز و نویسندع و کارگردان سه سری قبلی، فیلم‌نامه کار را قلم زده که ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ اکران می‌گردد.

تهیه‌کنندگان فیلم جیسون بلوم به همراه مایکل بی (Michael Bay)، برد فولر (Brad Fuller) و اندرو فورم (Andrew Form) هستند. دوموناکو و سباستین کا لمرسیر (Sebastien K. Lemercier) نیز فیلم را برای کمپانی Man in a Tree می‌سازند‌.

فیلم Purge همکاری مجدد بلوم‌هاوس و پتون است که قبلا در بازسازی هالووین این کمپانی ایفای نقش کرده است. این بازیگر اخیرا در سریال Swamp Thing دیده شد.

فریمن در کمدی تاریک The Righteous Gemstones با جان گودمن (John Goodman) و دنی مک‌براید (Danny McBride) هم‌بازی بوده است. او در درام نتفلیکس، Longmire، دیده شده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.