اولین تصاویر سریال موزیکال The Eddy ساخته دیمین شزل منتشر شدند

25 November 2019 - 16:00

نتفلیکس اولین تصاویر سریال درام موزیکال The Eddy «ادی» را منتشر کرد. دیمین شزل (Damien Chazelle) کارگردانی دو اپیزود اول این سریال را برعهده دارد. این فیلمساز برنده اسکار سازنده سریال هم هست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

داستان این سریال موزیکال در پاریس روایت شده و درباره یک کلاب، صاحبش، باند موسیقی آنجا و شهر پرآشوب پیرامون آن‌هاست. طاهر رحیم (Tahar Rahim) و همسرش لیلا بختی (Leïla Bekhti)، آندره هالند (André Holland)، جوانا کولیگ (Joanna Kulig) و آماندلا استنبرگ (Amandla Stenberg) بازیگران اصلی سریال The Eddy هستند.

این اطلاعات زیادی درباره سریال به ما نمی‌دهد، اما اگر شزل تاکنون چیزی را به همگان اثبات کرده باشد این است که در ترکیب داستان و موسیقی مهارت زیادی دارد. Whiplash «شلاق» هنوز از نظر بسیاری بهترین اثر اوست، اما La La Land «لا لا لند» هم با وجود موزیکال بودن تمرکز زیادی روی داستان خودش داشت.

البته شزل نویسندگی هیچکدام از اپیزودهای The Eddy را برعهده نداشته است. اما فیلم First Man «نخستین انسان» ساخته او نشان داد می‌تواند کارگردانی فیلمنامه شخص دیگری را هم برعهده بگیرد و در نهایت فیلم ارزشمندی ارائه کند. توجه شزل در فیلمسازی روی افراد رنج‌دیده متمرکز شده و این نکته در تمام لحظات آثار قبلی او کاملا مشهود است. سکوت First Man به اندازه سروصداهای Whiplash تاثیرگذار بودند.

سریال The Eddy سال ۲۰۲۰ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.