ساخت فیلم Robocop Returns با کارگردانی ایب فورسایت از سر گرفته شد

25 November 2019 - 20:00

پس از اینکه نیل بلامکمپ (Neil Blomkamp)، کارگردان فیلم منطقه ۹ (District 9)، از کارگردانی فیلم بازگشت پلیس آهنی (Robocop Returns) انصراف داد، خبرها حاکی از آن است تلاش‌ها برای بازسازی این فرنچایز علمی تخیلی با کارگردانی ایب فورسایت (Abe Forsythe) کارگردان فیلم هیولاهای کوچک (Little Monsters) از سر گرفته شده است. کارهای قبلی این کارگردان ۳۸ ساله‌ی استرالیایی شامل فیلم‌های ند (Ned) در سال ۲۰۰۳ (فیلمی در رابطه با گروه ند کلی) و فیلم پایین و زیر (Down & Under) در سال ۲۰۱۶ (در رابطه با شورش‌های کرنلا) می‌شود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

با موفقیت فیلم هالوین (Hallloween) در سال ۲۰۱۸ که نظرات مثبت تماشاگران و منتقدان را به خود اختصاص داد و همچنین فیلم ترمیناتور: سرنوشت تاریک (Terminator: Dark Fate) که نظرات مثبت منتقدان را دریافت کرد اما در باکس‌آفیس چندان موفق نبود نیاز به ساخت ادامه‌ای برای یک فرنچایز که در باکس‌آفیس موفق عمل کند بیش از پیش احساس می‌شود.

ریچارد ساکل (Richard Suckle) از کمپانی Atlas Entertainment همراه با اد نیومایر (Ed Neumier) و مایکل ماینر (Michael Miner) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. گفتنی است اد نیومایر و مایکل ماینر نویسندگان فیلمنامه‌ و سازندگان فیلم اصلی بوده‌اند. فیلمنامه‌ی این فیلم نیز بر پایه‌ی نوشته های قبلی نیومایر، ماینر و جاستین رودز (Justin Rhodes) که قبلاً در فیلم سرنوشت تاریک همکاری داشتند، نوشته خواهد شد. فورسایت نیز به عنوان کارگردان اثر در نظر گرفته شده است.

فیلم اول پلیس آهنی در سال ۱۹۸۷ به کارگردانی پل ورهوون (Paul Verhoeven) و با بازی پیتر ولر (Peter Weller) در مورد افسر پلیس الکس مورفی است که در حین عملیاتی کشته شده و به عنوان مبارز سایبری از مرگ بازگردانده می‌شود. این فیلم ۵۳ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی فروش داشته و سه نامزدی اسکار و یک جایزه اسکار برای بهترین افکت صدا از آن خود کرده است. ولر برای بازی در این نقش در سال ۱۹۹۰ و در فیلم پلیس آهنی ۲ با کارگردانی ایروین کرشنر (Irvin Kershner) و فیلمنامه‌ی فرانک میلر (Frank Miller) بازگشت که این فیلم در باکس‌آفیس از مرز ۴۵ میلیون دلار عبور کرد.

سومین قسمت از این فرنچایز با بازی ولر به دلیل ورشکستگی کمپانی Orion Pictures با دوسال تاخیر در سال ۱۹۹۳ عرضه شد. این فیلم با فروش زیر پایین تر از ۱۰ میلیون دلار شکست بزرگی برای فرد دکر (Fred Dekker) کارگردان اثر محسوب می‌شود. دارن آرنوفسکی (Darren Aronofsky) نیز در سال ۲۰۰۰ تلاشی برای بازسازی این فیلم داشت که بعدها این پروژه را ترک کرده و ژوزه پدیلیا (Jose Padilha) مسئولیت آن را برعهده گرفت. این فیلم در سال ۲۰۱۴ پخش شد و فروش آن از مرز ۲۴۲ میلیون دلار نیز گذشت اما شکستی برای این فرنچایز به حساب می‌آید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.