سازنده سریال Fargo فیلم بعدی Star Trek را خواهد ساخت

25 November 2019 - 21:00

بالاخره پارامونت شخص مناسبی برای ساخت فیلم بعدی دنیای بین ستاره‌ای خودش انتخاب کرد. این استودیو نوآ هاولی (Noah Hawley) را برای نویسندگی و کارگردانی فیلم Star Trek 4 «استار ترک ۴» استخدام کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هاولی بیشتر برای آثارش در تلویزیون شناخته می‌شود. او با ساخت سریال Fargo «فارگو» برای شبکه FX در سال ۲۰۱۴ به موفقیت بزرگی دست یافت. سه سال بعد او سریال ابرقهرمانی Legion «لژیون» از دنیای X-Men «مردان ایکس» را هم برای این شبکه ساخت. هاولی اولین کارگردانی سینمایی خودش را امسال با فیلم Lucy in the Sky «لوسی در آسمان» تجربه کرد. او همچنین قرار بود نویسندگی و کارگردانی فیلم مستقل Doctor Doom «دکتر دووم» را برای فاکس برعهده بگیرد که دیزنی فعلا قصد ساخت این فیلم را ندارد.

در فیلم Star Trek 4 احتمالا دوباره شاهد حضور کریس پاین (Chris Pine) در نقش جیمز کرک، زکری کینتو (Zachary Quinto) در نقش اسپاک و زوئی سالدانا (Zoe Saldana) در نقش اوهورا باشیم. حضور مجدد پاین کمی باعث تعجب است، چون سال گذشته اعلام شد او و کریس همسورث به دلیل اختلاف بر سر مسائل مالی با استودیو دیگر در این فرنچایز حضور نخواهند داشت. به نظر می‌آید این مشکل بین پاین و استودیو حل شده است. این فیلم همچنین با فیلم Star Trek که کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) در حال توسعه آن است ارتباطی نخواهد داشت.

کاپیتان کرک و خدمه او آخرین بار سال ۲۰۱۶ در فیلم Star Trek Beyond «فراتر از پیشتازان فضا» به کارگردانی جاستین لین (Justin Lin) دیده شدند. آن فیلم هم مثل دو اثر قبلی این فرنچایز با نقدهای مثبتی روبرو شد، اما عملکرد ضعیفی در باکس آفیس داشت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.