سریال استارگرل محصول دی‌سی به زودی پخش می‌گردد

25 November 2019 - 22:30

خبر تازه منتشر شده حاکی از این است که سریال جدید ابر قهرمانی دی‌سی، Stargirl، روی آنتن شبکه The CW می‌رود. این اولین باری است که سریال دنیای دی‌سی روی آنتن تلویزیون می‌رود. این فیلم سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد و هر قسمت آن یک روز بعد از پخش از سرویس استریم‌اش، از شبکه CW پخش می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید‌.

علاوه بر این، Business Insider گزارش داده که برک باسینگر (Brec Bassinger) در نقش استارگرل در کراس‌اور مورد انتظار اروورس دیده خواهد شد که از ۸ دسامبر پخشش آغاز می‌گردد. طبق گفته منابع خبری، معرفی احتمالی این شخصیت در کراس‌اور جدید، توضیح‌دهنده این مسئله است که چگونه وی در دنیای لایواکشن دی‌سی قرار خواهد گرفت.

بازیگران این سریال، امی اسمارت (Amy Smart)، ترای رومانو (Trae Romano)، آنجلیکا واشینگتون (Anjelika Washington)، گیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito)، جوئل مک‌هیل (Joel McHale) در نقش استارمن، لو فریگنو جونیور (Lou Ferrigno Jr) در نقش رکس تایلر/هورمن، برایان استپ در نقش وایلدکت، لوک ویلسون (Luke Wilson) در نقش پت دوگان، هنری توماس (Henry Thomas) در نقش دکتر مید-نیت، جوی اوسمانسکی (Joy Osmanski) در نقش تایگرس و نلسون لی (Nelson Lee) در نقش دراگون کینگ هستند.

استارگرل داستان کورتنی ویتمور است که ورزشکار باهوشی است و جدای از این‌ها، دختر مهربانی است. زندگی عالی این نوجوان با ازدواج مجدد مادرش و نقل مکان خانواده‌اش از لس‌آنجلس، کالیفرنیا به بلو ولی، نبراسکا، دستخوش تغییرات بسیاری می‌گردد. او که سعی دارد به تغییرات، خانواده و دوستات جدیدش عادت کند، متوجه راز ناپدری‌اش می‌شود که قبلا ابر قهرمان بوده است. کورتنی الهام‌بخش نسل جدید ابرقهرمانان می‌گردد.

جوف جانز (Geoff Johns) این سریاد را نوشته و برای Mad Ghost Productions تولید می‌کند. این سریال را با سریال استارگرل دیزنی که براساس رمان‌های جری اسپینلی (Jerry Spinelli) است اشتباه نگیرید.

استارگرل به جمع سریال‌های دی‌سی اضافه خواهد شد که از سرویس دنیای دی‌سی مانند Titans؛ سریال لایو اکشن در مورد قهرمانان نوجوان، Young Justice: Outsiders؛ ادامه سریال انیمیشنی پرطرفدار، Harley Quinn؛ سریال انیمیشنی جدید با تبهکار ضد قهرمان، Doom Patrol؛ اسپین‌آف سریال تیتانز با بازی گروه عجیبی از قهرمانان، و Swamp Thing؛ سریال لایو اکشن جدیدی براساس شخصیت پرطرفدار، قابل دسترسی هستند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.