بن افلک King Leopold’s Story را می‌سازد

25 November 2019 - 23:00

به نقل از پایگاه خبری ددلاین، بن افلک (Ben Affleck) بازیگر برنده دو جایزه اسکار، قراردادی برای کارگردانی درام تاریخی King Leopold’s Ghost محصول کمپانی One Community به تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) امضا کرده است. این فیلم براساس کتاب پرفروش آدام هاسچیلد (Adam Hochschild) به نام Ghost: Story of Greed, Terror and Heroism in Colonial Africa است که فیلم‌نامه‌اش را فرهاد صافی‌نیا (Farhad Safinia) قلم می‌زند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم King Leopold’s Ghost براساس یکی از ترسناک‌ترین و ناامید کننده‌ترین حوادث واقعی است که در تاریخ بشریت رخ می‌دهد و جان بیش از ۸ میلیون نفر را می‌گیرد. این فیلم زمان حال را نشان می‌دهد، وقتی کشورهای اروپایی در تلاش بودند تا راهی پیدا کنند تا از منابع طبیعی آفریقا استفاده کنند جایی که پادشاه لئوپولد دوم با بدست آوردن حق مالکیت Congo Free State ثروتمندترین مرد جهان با میلیون‌ها پول در حساب‌های بانکی مخفی‌اش می‌شود.

این فیلم داستان گانگلوز شجاع است که علیه ظلم و ستم لئوپولد دوم که محلی‌ها را مجبور کرده برایش کار کنند و آن‌هایی که نافرمانی می‌کنند را شکنجه می‌کند، می‌جنگد. رفتار قهرمانانه وی موجب اتحاد میان یک مامور آمریکایی سیاه پوست و روزنامه‌نگار و جاسوس ایرلندی می‌شد که موجب جنبش حقوق بشر می‌گردند.

چند سالی است که افلک روی این پروژه کار می‌کند چون به کانگو علاقه دارد و حتی به فکر تبدیل کردن آن به یک سریال افتاد اما دوباره تصمیم گرفت فیلم‌اش را بسازد. علاقه او به این منطقه باعث شده افلک روی مردم کانگو شرقی متمرکز شود.

افلک تهیه‌کننده فیلم برای Pearl Street Films است. اما کاسکوف-تیلینگر (Emma Koskoff-Tillinger) و اسکورسیزی به همراه هری جینا بلافانتر (Harry Gina Belafonter) سازندگان فیلم هستند. مدیسون اینلی (Madison Ainley) تهیه‌کننده اجرایی کار است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.