کریس همسورث تاریخ آغاز فیلم‌برداری سری چهارم Thor را لو داد

25 November 2019 - 23:30

کریس همسورث (Chris Hemsworth) در طول حضورش در کامیک کان توکیو در پاسخ به سوال مربوط به فیلم مورد انتظار Thor: Love and Thunder گفت که این فیلم از اواسط سال ۲۰۲۰ رسما فیلم‌برداری آن در استرالیا آغاز می‌گردد. وی تایید کرد که هنوز نتوانسته فیلم‌نامه کار را بخواند اما به شدت هیجان‌زده و منتظر است ببیند تایکا وایتیتی (Taika Waititi) چه برنامه‌ای برای شخصیت‌اش در سری چهارم دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

همسورث اظهار داشت:

عشق و صاعقه خیلی زیاد.‌ هنوز فیلم‌نامه را ندیده‌ام. فقط می‌دانم دارند سخت روش کار می‌کنند و بی‌صبرانه منتظرم چیز جدید و تازه‌ای براتون داشته باشم. اما با توجه به فیلم پایان بازی و جایگاه ثور، دستمان باز است و می‌توان دوباره تغییر حاصل کرد و این خیلی هیجان‌انگیز است. فیلم‌برداری کار از اواسط سال آینده آغاز می‌گردد.

وایتیتی Thor: Love and Thunder را کارگردانی می‌کند که دنباله فیلم موفق Thor: Ragnarok سال ۲۰۱۷ است. ناتالی پورتمن (Natalie Portman) در نقش جین باز می‌گردد و مولنیر را بازی می‌کند. همسورث و تامپسون در نقش‌های ثور و والکری باز می‌گردند. خط داستانی ثور درباره The Mighty Thor جیسون آرون است که جین فاستر مبتلا به بیماری سرطان، قدرت ثور را بدست می‌آورد.

ثور و والکری در فیلم پر فروش تاریخ سینما، Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) دیده شدند که ثور وظایفش را به والکری محول کرد تا به نگهبانان کهکشان ملحق شود.

فیلم Thor: Love and Thunder پنجم نوامبر ۲۰۲۱ اکران می‌گردد.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.