The Incredibles 2 یک سال زودتر اکران خواهد شد؛ Toy Story 4 یک سال تاخیر خورد

27 October 2016 - 20:00

همواره استودیو خلاق و معروف صنعت انیمیشن‌سازی یعنی پیکسار را با عناوین نو و تازه‌اش می‌شناختیم؛ اما در این سال‌های اخیر این شرکت خلاق کمی متکی به دنباله‌ عناوین موفق خودش هم شده است. هرچند ساخت دنباله انیمیشن‌های مطرح این استودیو، همیشه هم چیز بدی نیست و بسیاری از طرفداران خواهان دیدن این دنباله‌ها در کنار آثار نو هستند. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  در تابستان امسال، انیمیشن جدید پیکسار یعنی Finding Dory «در جستجوی دوری» که مورد تحسین طرفدارن و منتقدان هم قرار گرفت، منتشر شد. همانطور که انتظار می‌رفت، این انیمیشن توانست فروش بسیار خوبی را هم در باکس آفیس تجربه کند. با وجودی که Finding Dory «در جستجوی دوری» داستان شخصیت جدیدی را روایت می‌کرد، اما می‌توان به نوعی آن را هم یک دنباله از عنوان تحسین شده‌ی Finding Nemo «در جستجوی نمو» به حساب آورد. با این وجود، باید در نظر گرفت که سه تا از چهار انیمیشن آینده شرکت پیکسار، دنباله‌های آثار موفق آن‌ها خواهد بود. این آثار، دنباله‌هایی از انیمیشن‌های Cars 3 «ماشین‌ها ۳»، The Incredibles 2 «شگفت‌انگیزان ۲» و Toy Story 4«داستان اسباب‌بازی ۴» خواهند بود.

مدتی پیش پیکسار طرحی را منتشر کرد که در آن تاریخ عرضه انیمیشن‌های در حال ساخت این شرکت مشخص شده بود. بر اساس این طرح، پیکسار قصد داشت تا انیمیشن Toy Story 4« داستان اسباب ‌بازی ۴» را در ژوئن ۲۰۱۸ و The The Incredibles 2 «شگفت‌انگیزان ۲» را در ژون ۲۰۱۹ اکران کند. اکنون، همه چیز جابجا شده است. به‌تازگی مشخص شده است که تاریخ عرضه این دو انیمیشن که هم اکنون در حال سپری کردن مراحل ساخت خود هستند، تغییر کرده است.

به این ترتیب و با برنامه‌های جدید پیکسار، انیمیشن The Incredibles 2 «شگفت‌انگیزان ۲» در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. این انیمیشن بدون هیچ شکی یکی از مورد انتظارترین و پر درخواست‌ترین دنباله‌های پیکسار نزد طرفداران است. به همین خاطر، می‌توان گفت که این خبر به احتمال زیاد آن‌ها را خوشحال خواهد کرد؛ زیرا قرار است یک سال زودتر انیمیشن محبوبشان را مشاهده کنند. اما نکته ناراحت کننده این است که طرفداران Toy Story 4«داستان اسباب‌بازی ۴» باید یک سال بیش‌تر در انتظار دنباله انیمیشن محبوب خودشان باشند. اغراق نیست اگر بگوییم «داستان اسباب‌بازی» محبوب‌ترین سری انیمیشن‌های شرکت پیکسار است. با این وجود، طرفداران باید در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) منتظر اکران این انیمیشن باشند. هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که چرا تاریخ عرضه این دو انیمیشن بزرگ و محبوب توسط پیکسار جابجا شده است.

با وجودی که هم‌اکنون پیکسار چند دنباله‌ از انیمیشن‌های معروف خود در دست ساخت دارد، اما این شرکت در گذشته اعلام کرده بود که پس از ساخت این آثار، تا مدتی خبری از دنباله جدید برای انیمیشن‌های قدیمی نخواهد بود.

اکنون برای اطلاعات بیش‌تر از این دو انیمیشن باید صبر کرد و منتظر ماند که آیا می‌توانند موفقیت آثار تحسین‌شده‌ی پیشین خود را تکرار کنند یا خیر.

انیمیشن Cars 3 «ماشین‌ها ۳» در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۶ خرداد ۱۳۹۶)، Coco در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۱ آذر ۱۳۹۶) The Incredibles 2 «شگفت‌انگیزان ۲» در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) و Toy Story 4«داستان اسباب‌بازی ۴» در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) اکران خواهند شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.