فیلم‌های Birds of Prey و The Suicide Squad مخصوص بزرگسالان خواهند بود

26 November 2019 - 22:30

وقتی فیلم Joker‌ «جوکر» به سودآورترین فیلم کامیک بوکی تاریخ و همچنین پرفروش‌ترین فیلم ریت R تاریخ سینما تبدیل شد، مدیران استودیوی برادران وارنر تصمیم گرفتند فیلم‌های بیشتری شبیه آن بسازند. با اینکه بسیاری معتقدند رده سنی PG-13 باعث افزایش مخاطبان یک فیلم می‌شود، اما فیلم‌های مخصوص بزرگسالان به دلیل بررسی عمیق شخصیت‌ها و محدودیت نداشتن در استفاده از هرگونه خشونت و بدزبانی معمولا از نظر سینمایی فیلم‌های بهتری هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

حالا به نظر می‌رسد استودیوی برادران وارنر هم تصمیم گرفته دو فیلم بعدی خودش یعنی Birds of Prey «پرندگان شکاری» و The Suicide Squad «جوخه انتحار» را با ریت R اکران کند. قطعا Birds of Prey به اندازه Joker تاریک نیست و فضای رنگارنگ و جذابی دارد، اما به شکلی که مخصوص بچه‌ها نیست. با توجه به تریلرهای فیلم می‌توان انتظار یک اثر کامیک بوکی جذاب دیگر را داشت.

در مورد The Suicide Squad ساخته جیمز گان (James Gunn) هم ریت R کاملا منطقی است. این نکته برای کسانی که آثار او قبل از Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» را دیده باشند کاملا آشکار است. حالا گان می‌تواند دنیای امن و قابل پیش‌بینی خودش را در دیزنی ادامه دهد، و در همین حین محدودیت‌های رده سنی را در استودیوی برادران وارنر کنار بزند.

فیلم Birds of Prey در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۹۸) و The Suicide Squad در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.