تاریخ اکران Godzilla vs. Kong به نوامبر ۲۰۲۰ موکول شد

27 November 2019 - 09:00

طرفداران فیلم ترسناک Godzilla vs. Kong (گودزیلا در مقابل کنگ) که مشتاقانه منتظر انتشار این فیلم بوده‌اند، ظاهراً باید کمی دیگر هم صبر کنند. به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، کمپانی‌های Warner Bros. و Legendary تصمیم گرفته‌اند که تاریخ انتشار این فیلم را به تعویق بیاندازند. استودیو تاریخ انتشار این دنباله مورد انتظار را از ۱۳ مارس ۲۰۲۰ به ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ تغییر داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این خبر آن‌قدرها هم تعجب‌آور نیست. زیرا اگر تصمیم استودیوها در مورد انتشار فیلم در فصل بهار جدی بود ما احتمالاً باید حداقل یک تریلر را تا به حال از فیلم دریافت می‌کردیم. رئیس کمپانی Warner Bros. : تابی امریچ (Toby Emmerich) قبلاً نیز به تغییر تاریخ انتشار فیلم اشاره کرده بود. در جلسه‌ای که در ماه ژوئن برگزار شد، امریچ پیشنهاد کرد که تاریخ اکران فیلم را احتمالا به تعویق خواهند انداخت تا بتوانند “فیلم درجه یکی (A+) را ارائه دهند”.

اخیرترین فیلم کمپانی Legendary یعنی MonsterVerse, Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: سلطان هیولاها) امسال تابستان در سینماها اکران شد. و داستان فیلم با قرار گرفتن گودزیلا در جایگاه درست خودش به عنوان حاکم تمام تایتان ها خاتمه یافت. اما متأسفانه، از لحاظ مالی فیلم موفقی از آب درنیامد، زیرا با هزینه بودجه‌ای معادل تقریبا ۲۰۰ میلیون دلار، تنها موفق به فروشی معادل ۳۸۵٫۹ میلیون دلار گردید. سال آینده، فیلم Godzilla and King Kong (گودزیلا و  کینگ کنگ) با فیلم Eternals (جاودانگان)، محصول استودیوی مارول (که در ۶ام نوامبر اکران می‌شود)، برای صدرنشینی در باکس آفیس به رقابت خواهند پرداخت.

آدام وینگارد (Adam Wingard) کارگردانی Godzilla vs. Kong را برعهده دارد که دنباله‌ای برای هر دو فیلم‌های King of the Monsters و Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه) به حساب می‌آید. فیلم‌برداری این فیلم در نوامبر سال گذشته شروع شد و تصویربرداری اصلی در ماه آوریل به اتمام رسید. میلی بابی (Millie Bobby)، کایل چندلر (Kyle Chandler)، و ژانگ زیگی (Zhang Zigi) همگی نقشهایشان در King of the Monsters را دوباره در این فیلم نیز تکرار می‌کنند. بعضی از بازیگران جدید این فیلم عبارت‌اند از: جولیان دنیسون (Julian Dennison)، بریان تایری (Brian Tyree)، جسیکا هویک (Jessica Hewick)، دمیان بیچیر (Demian Bichir)، و ربکا هال (Rebecca Hall).

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.