اطلاعات جدیدی درباره آینده دنیای سینمایی DC منتشر شد

26 November 2019 - 23:00

فیلم‌های کامیکی DC در ابتدای راه اصلا موفق ظاهر نشدند و چه از طرف منتقدان و چه از طرف مخاطبان با استقبال خوبی روبرو نشدند، اما پس از چند آزمون و خطا، بالاخره مسیر خود را پیدا کرده و آینده امیدوارکننده‌ای در پیش دارند. استودیوی برادران وارنر به تازگی تصمیم گرفته اسپین‌آف‌هایی با حضور شروران فیلم The Batman «بتمن» بسازد، فیلمبرداری فیلم The Flash «فلش» احتمالا تا سال آینده آغاز می‌شود و این استودیو با جی جی آبرامز (J.J. Abrams) برای ساخت فیلم جدید Superman «سوپرمن» ملاقات کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

والتر هامادا مدیرعامل نیولاین پس از انتصاب به عنوان مدیرعامل DC Films مسیر جدیدی برای دنیای کامیک بوکی DC پیش گرفت و باعث شد همگان شکست Man of Steel «مرد پولادین»، Batman v. Superman: Dawn of Justice «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» و Justice League «لیگ عدالت» را فراموش کنند. منابع موثق خبر داده‌اند هامادا جایگاهی شبیه کوین فایگی (Kevin Feige) در استودیوی برادران وارنر دارد و روی تمام فیلم‌های کامیک بوکی این استودیو نظارت خواهد داشت.

در مورد فیلم‌های مرتبط با بتمن این استودیو قصد دارد از شروران فیلم اختصاصی شوالیه تاریکی در فیلم‌های مستقل استفاده کند. چندین سکانس از فیلم Batman در تیمارستان آرکهام جریان دارد و اگر این فیلم به موفقیت برسد، احتمال حضور مجدد شخصیت‌های منفی آن در فیلم‌های مستقل خودشان وجود دارد. بازیگران این فیلم و Birds of Prey «پرندگان شکاری» با استودیو برای حضور در دنباله‌ها و فیلم‌های مستقل دیگر قرارداد دارند.

در حالی که استودیو نقشه مشخصی برای دنیای Batman کشیده، اما Superman هنوز هم مشکل بزرگی برای وارنر است، جایی که بازیگر این نقش یعنی هنری کویل (Henry Cavill) اعلام کرده هنوز قصد ندارد بازی در این نقش را رها کند. اما استودیو با جی جی آبرامز که قرارداد بلندمدتی با وارنر بسته برای ساخت فیلم جدید Superman ملاقات کرده و حتی مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) ایده‌ای برای این فیلم با حضور خودش در نقش اصلی به استودیو ارائه کرده است. البته با توجه به تقویم کاری شلوغ جردن و اینکه چنین فیلمی تا قبل از سال ۲۰۲۳ اکران نخواهد شد احتمال حضور او در این نقش خیلی کم است.

این استودیو همچنین قصد دارد برای شخصیت‌هایی که قبلا اقتباس سینمایی آن‌ها شکست خورده‌ دوباره فیلم بسازد. مهم‌ترین آن‌ها فیلم Green Lantern Corps «نیروهای گرین لنترن» است که با وجود شکست فیلم محصول ۲۰۱۱ با بازی رایان رینولدز یکی از اولویت‌های استودیو است. جف جانز (Geoff Johns) نویسندگی فیلمنامه Green Lantern Corps را برعهده دارد و احتمالا کارگردانی آن به آبرامز یا گرگ برلانتی سپرده خواهد شد.

استودیو همچنان امیدوار است ازرا میلر (Ezra Miller) دوباره در نقش فلش حضور پیدا کرده و فیلمبرداری این فیلم در سال ۲۰۲۱ آغاز شود. اندی موشیاتی (Andy Muschietti) کارگردان فرنچایز It «آن» به عنوان کارگردان و کریستینا هادسن (Christina Hodson) به عنوان نویسنده این فیلم انتخاب شده‌اند. هادسن همچنین برای نوشتن فیلمنامه Batgirl «بتگرل» انتخاب شده، که قبلا قرار بود جاس ویدون (Joss Whedon) نویسنده و کارگردان آن باشد.

پس از موفقیت بزرگ فیلم Aquaman «آکوامن» استودیو اعلام کرد اسپین‌آف آن به نام The Trench را خواهد ساخت. همچنین فیلمبرداری دنباله Aquaman با حضور جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش اصلی و جیمز وان (James Wan) به عنوان کارگردان سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.