مارک رافلو ایده فیلم Hulk vs. Wolverine را به مارول ارائه کرده است

27 November 2019 - 09:30

شاید در فیلم Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» شاهد جدایی برخی شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول از آن بودیم، اما این دنیای گسترده هنوز به پایان راه خودش نرسیده و مارک رافلو (Mark Ruffalo) بازیگر نقش هالک امیدوار است مارول فیلم مستقل این شخصیت را به شکل Hulk vs. Wolverine «هالک در برابر ولورین» بسازد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

رافلو در کامیک‌کان توکیو اعلام کرد با کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیوی مارول درباره ساخت فیلم مستقل هیولای سبز مذاکراتی داشته است. او در این باره گفت:

کوین فایگی هفته گذشته ازم پرسید ایده جدیدی درباره هالک دارم یا نه. منم گفتم آره، به نظرم هنوز داستان‌هایی هست که درباره اون بشه روایت کرد. اون گفت پس چرا دربارشون چیزی نمیگی؟ شاید بتونیم توی دنیای سینمایی مارول جایی براش پیدا کنیم. منم گفتم دوست دارم فیلم Hulk vs. Wolverine رو بسازیم.

اگرچه هالک و ولورین طی دو دهه گذشته در فیلم‌های جداگانه حضور داشته‌اند، اما در کامیک‌ها شاهد رویارویی آن‌ها بوده‌ایم. با توجه به اینکه حالا دیزنی تمام محصولات مارول که قبلا در اختیار فاکس بودند را در اختیار دارد، شاید ایده رافلو مسیر جذابی برای کراس‌اور بین دنیای سینمایی مارول و فرنچایز X-Men «مردان ایکس» ایجاد کند.

شخصیت هالک پس از اولین حضورش در فیلم سینمایی Hulk «هالک» محصول ۲۰۰۳ که با نقدهای خوبی روبرو نشد، شانس مجددی در The Incredible Hulk «هالک شگفت‌انگیز» محصول ۲۰۰۸ به دست آورد. هالک پس از این دو فیلم وارد دنیای سینمایی مارول شد و دیگر فیلم مستقلی درباره او ساخته نشد.

مارول قصد داشت پس از موفقیت The Avengers «انتقام‌جویان» محصول ۲۰۱۲ فیلم مستقلی با حضور هالک بسازد، اما مانع اصلی این کار عدم وجود مسیر داستانی مشخص و مهم‌تر از آن یونیورسال است که هنوز حقوق این شخصیت را در اختیار دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.