فیلم کمدی Downhill با بازی ویل فرل و جولیا لویی-دریفوس در روز ولنتاین اکران خواهد شد

27 November 2019 - 11:30

به گزارش The Hollywood Reporter، فیلم پیشِ روی کمپانی Fox Searchlight بانام Downhill و با بازی جولیا لویی-دریفوس (Julia Louis-Dreyfus) و ویل فرل (Will Ferrell) در روز ولنتاین سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم در روز اکرانش یعنی ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) رقبای سرسختی ازجمله فیلم Sonic the Hedgehog، ترسناک Fantasy Island و درام رمانتیک The Photograph دارد که همگی در این روز اکران می‌شوند. همچنین فیلم ابرقهرمانی Birds of Prey نیز در دومین هفته‌ی پس از اکران خود قرار خواهد داشت.

این عنوان داستان خانواده‌ی به‌ظاهر بی‌نقصی را دنبال می‌کند که برای اسکی و تعطیلات به کوه‌های آلپ رفته‌اند. اما سقوط بهمن و تلاش برای فرار از آن، آن‌ها را به‌سوی مجادله و درگیری سوق می‌دهد و موجب می‌شود تا زندگی و حس واقعی که نسبت به یکدیگر دارند را دوباره ارزیابی کنند.

جولیا لویی-دریفوس (Julia Louis-Dreyfus) بازیگر Veep، ویل فرل (Will Ferrell) بازیگر Holmes & Watson، میراندا اتو (Miranda Otto) بازیگر Chilling Adventures of Sabrina، زک وودز (Zach Woods) بازیگر Silicon Valley، زویی چائو (Zoë Chao) بازیگر Strangers، جولین گری (Julian Grey) بازیگر Godless، آمون جیکوب فورد (Ammon Jacob Ford) بازیگر ۹۱۱ و کریستوفر هیویو (Kristofer Hivju) بازیگر Game of Thrones در این عنوان نقش‌آفرینی خواهند کرد.

پشت دوربین، نت فاکسون (Nat Faxon) و جیم راش (Jim Rash) در همکاری مجدد این فیلم را کارگردانی و بازسازی خواهند کرد. آن‌ها نخستین بار فیلم The Way, Way Back محصول ۲۰۱۳ را کارگردانی کرده بودند که نزد مخاطبین و منتقدین تحسین شد. این دو همچنین فیلمنامه‌ی فیلم The Descendants محصول ۲۰۱۱ با بازی جورج کلونی (George Clooney) را نوشته بودند که نامزدی اسکار برای بهترین فیلمنامه‌ی اقتباسی را برایشان به ارمغان آورد.

جسی آرمسترانگ (Jesse Armstrong) فیلمنامه‌ی این فیلم را بر اساس فیلم سوئدی درام کمدی Force Majeure محصول ۲۰۱۴ نوشته است. Force Majeure توسط روبن استلوند (Ruben Östlund) نویسندگی و کارگردانی شده است. این فیلم که جایزه‌ی هیئت‌داوران را در جشنواره کن پس از اکرانش با خود به خانه برد، کمدی سیاه و درام روان‌شناختی را ارائه می‌دهد که در آن به عواقب رفتار بیش‌ازحد محتاطانه یک مرد با خانواده‌اش پس از رویدادی به‌ظاهر فاجعه‌بار می‌پردازد.

Downhill توسط لویی-دریفوس تهیه خواهد شد و آنتونی برگمن (Anthony Bregman) و استفانی آزپیازو (Stefanie Azpiazu) به همراه روبن استلوند و اریک همندورف (Erik Hemmendorff) تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.