تاریخ پخش فصل چهارم سریال Sherlock مشخص شد

27 October 2016 - 20:46

و بالاخره تاریخ پخش قسمت اول از فصل چهارم سریال موردانتظار و محبوب Sherlock مشخص شد! با سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

بندیکت کامبربچ هم‌اکنون با نقش دکتر استرینج در فیلم ابرقهرمانی مارول که ماه آینده به پرده سینماها می‌رود توجه زیادی به خود جلب کرده است اما همه ما او را به عنوان شرلوک هلمز افسانه‌ای – شخصیت سر آرتور کونان دویل – که در دنیای مدرن توسط استیون موفات و مارگ گتیس اقتباس شده است می‌شناسیم. شرلوک تاکنون سه فصل بسیار موفقیت‌آمیز را پشت سر گذاشته است که هرکدام در مراسم جوایز مختلف بسیار خودنمایی کرده‌اند و این سریال هم‌اکنون جامعه طرفدارانی ثابت و متعهد دارد.

در پایان فصل سوم دیدیم که تبعید شرلوک خیلی به طول نینجامید و وقتی موریارتی خود را باری دیگر نشان داد، مایکرافت شرلوک را بازگرداند تا با این شیطان بزرگ مبارزه کند. شرلوک و دکتر واتسون در قسمت ویژه کریسمس با نام The Abominable Bride «عروس کریه» به ریشه‌های خود برگردانده شدند و شرلوک در نهایت فهمید که چگونه موریارتی بازگشته است!

حال می‌دانیم که این کارآگاه جنجالی و همکار دکترش (با بازی مارتین فریمن) چه زمانی به تلویزیون بازخواهند گشت: با توجه به اکانت رسمی توییتر این سریال، قسمت اول از فصل چهارم شرلوک با نام The Six Thatchers در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۷ (۱۲ دی‌ماه) از شبکه بی‌بی‌سی پخش می‌شود. Thatcher در بریتانیا به افرادی می‌گویند که سقف خانه‌ها را کاهگل می‌کشند و شش تچر هم مسلماً به موضوع این قسمت ربط خواهد داشت. همچنین نام قسمت دوم فصل چهارم The Lying Detective یا کارآگاه دروغ‌گو است.

۲۰۱۶-۱۰-۲۷_۲۰-۳۷-۱۹

در فصل چهارم با شخصیت منفی جدیدی با بازی توبی جونز آشنا می‌شویم. استیون موفات – نویسنده این مجموعه – در ارتباط با این شخصیت گفت که قرار است تاریک‌ترین شخصیت تبهکار و شرور تمام سریال باشد! این یعنی شخصیت توبی جونز از موریارتی هم مخوف‌تر خواهد بود و کارآگاه موردعلاقه ما را به چالش جدی دعوت می‌کند. مسلماً چنین ادعایی برای سریالی که شخصیت‌های شروری چون موریارتی دارد بسیار جاه‌طلبانه است!

آیا شما هم منتظر فصل چهارم Sherlock هستید؟ برای جدیدترین اخبار این مجموعه در ماه‌های آینده با ما همراه باشید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Bane says:

    بی صبرانه منتظرشم .یکی سریالش شاهکاره بازی کامبربچ و مارتین فریمن هم فوق العاده است